    From: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: wspominki...
    Date: Sun, 28 Mar 2010 00:12:23 +0100

    sundayman pisze:
    > Powiedzieli, że w sumie powstało ponad 500 odcinków...
    > Z tego co czytałem, część została bezpowrotnie skasowana - no po prostu
    > łapy poucinać temu kto to zrobił...

    Witamy w telewizji polskiej... ZTCW to mecz na którym Górski wywalczył
    uczestnictwo w Mundialu też został skasowany, podobnie jak kilkadziesiąt
    innych wartościowych meczy z historii polskiej piłki nożnej. Za to
    archiwum TVP za pewne ma komplet odcinków "Mody na Sukces", pewnie
    nagranych na kasetach, gdzie wcześniej była "Sonda" albo te mecze.