  • Data: 2021-09-24 20:58:07
    Temat: Re: wodor
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-09-24 o 11:06, J.F. pisze:
    > https://gazetawroclawska.pl/kolejowa-premiera-roku-p
    esa-pokazala-pierwsza-w-polsce-lokomotywe-wodorowa-o
    to-nowa-gama-wideo-i-zdjecia/ar/c3-15814098

    > Wodór pobierany jest ze zbiorników o łącznej pojemności 175kg.
    > Jedno tankowanie pozwala na dobową pracę manewrową lokwomotywy."
    I ten wodór chyba w taczkach bedą wozili z Niemiec :) u nas nie wodoru o
    wymaganej
    czystości dla ogniwa paliwowego.
    Więc skończy sie jak zwykle tylko na pokazaniu prototypu,podobnie jak z
    autem elektrycznym.

    > Troche mi sie rachunki nie zgadzaja, ale co tam.
    >
    > A dzis w nocy polskie wiatraki dawaly ponoc rekordowe 6GW pradu.

    zgadza się, nawet od wczoraj.

    > Az musze sprawdzic, jak sobie elekrownie radzily ...
    Eksportowaliśmy w porywach 2GW mocy.

    --
    Janusz