  • 201. Data: 2010-03-12 15:57:50
    Temat: Re: wkurzające sytuacje drogowe
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > I okaże się np. nastapiło rozwidlenie jezdni i jedzie pod
    > prąd lewą jezdnią drogi dwujezdniowej?
    >
    > A tak w ogóle dlaczego musi wyprzedzić całą kolumnę? Nie potrafi skończyć
    > manewru przed wysepką?

    a jak nie ma miejsca? Albo jak idiota jakis przyspiesza i blokuje mozliwosc
    zjechania na wlasciwy pas

    Icek

  • 202. Data: 2010-03-12 16:09:16
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>

    Użytkownik "Icek" <i...@d...pl> napisał:

    > a jak nie ma miejsca?

    To się nie wyprzedza.

    > Albo jak idiota jakis przyspiesza i blokuje mozliwosc
    > zjechania na wlasciwy pas

    Jeszcze może nastąpic blokada cięgła gazu i awaria
    hamulców. ;-) Ale jak nie?

    Krystian

  • 203. Data: 2010-03-12 21:38:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Samotnik s...@W...samotnik.art.pl ...

    > Jeśli tylko będę miał świadka lub w inny sposób udowodnię, że zmusiłeś
    > mnie do istotnej zmiany prędkości i w związku z tym doszło do kolizji, to
    > leżysz.

    (jezeli, aczkolwiek itp.) to tak, ale rozumiem ze wtedy mowimy juz o
    celowym spowodowaniu stłuczki?

  • 205. Data: 2010-03-12 21:38:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Mariusz Chwalba m...@c...net ...

    > Też tak myślałem, dopóki nie kupiłem auta z ASB.

    A cóz to? Nie znam. Samo włacza swiatlo, jak sie odejmuje gazu?

  • 204. Data: 2010-03-12 21:38:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Icek i...@d...pl ...

    > no w mojej ocenie to jest najbezpieczniejsze.
    >
    > Wyhamowac moze nie dac rady. Wjechac w kolumne (wypadek) - bez sensu.

    brawo! zwłaszcza, ze ta wysepka czesto jest tam ze wzgledu na przejscie dla
    pieszych lub podobne miejsce. Jeszcze raz - BRAWO!

  • 206. Data: 2010-03-12 21:38:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Krzysiek Kielczewski k...@g...com ...

    > Informację czy jadę po asfalcie czy po cienkiej, przezroczystej warstwie
    > lodu.

    > No i? Przecież nie zmieniam bardzo prędkości, a ze względu na trudne
    > warunki utrzymujesz bezpieczną odległość ode mnie.

    dotkniecie hamulca daje ci taka informacje?
    Robiłes to kiedykolwiek?

  • 207. Data: 2010-03-12 21:38:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > No to robisz źle, masz patrzeć w lusterko przed zmianą pasa i tyle.
    > Jak przekracza to czyjeś możliwości to MPK.

    Teoretycznie prawda. Ale zwroc uwage, ze akurat w opisywanej sytuacji (auta
    jadace z naprzeciwka) nimozliwym jest zeby ktos cie wyprzedzał.

  • 208. Data: 2010-03-12 21:38:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Krzysiek Kielczewski k...@g...com ...

    > To na większości rond gdzie zjazd i wjazd odbywa się na tej samej jezdni
    > się nie wyrobisz, żeby dostać strzała w tył, a nie w bok.

    Jak zwykle - teoria swoje, praktyka swoje.
    Wjezdzam na rondo zawsze jak widze kierunkowskaz (nie czekam az delikwent
    skreci) i nigdy nie miałem sytuacjiawaryjnej na rondzie, o stłuczce nie
    wspominajac.

  • 209. Data: 2010-03-12 21:38:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Hubertus Blues h...@p...onet.pl ...

    > O! To dobre jest! Sobie zapamiętam! ;)
    >
    > Jak widzę na grupie wiele osób ma problem z wyprzedzającymi ich
    > samochodami. Akceptacja tego jest chyba na wyższym levelu ;)

    cos w tym jest.
    Jade dzis dziurawa wiejska droga, przede mna gosc telepie sie seicento.
    No to wyprzedzam. Jak gosc to zobaczył, to prawie głowa o sufit uderzał,
    ale na krzyzówce był jednak przede mna. Wrazenia - bezcenne :)))

  • 210. Data: 2010-03-12 21:48:54
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 12.03.2010 Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał/a:
    > Użytkownik Samotnik s...@W...samotnik.art.pl ...

    > (jezeli, aczkolwiek itp.) to tak, ale rozumiem ze wtedy mowimy juz o
    > celowym spowodowaniu stłuczki?

    Ej no, nikt tutaj nie chce w nikogo walić. Przecież jeteśmy normalni,
    wpuszczamy ludzi i w nich nie walimy złośliwie. Chodzi o to, że jeden
    dresik z drugim jak poczytają Twoje teksty, to zaczną wymuszać na rondach,
    byle tylko ustawić się dupą do tego, na którym wymusili, a jak ten nie
    zdąży wyhamować, to z uśmiechem będą mówić, ze przecież to wina jego,
    bo walnął mu w dupę. Chcę ich od razu wyprowadzić z błędu.
    --
    Samotnik