    From: "neelix" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: wiosna idzie, ptaszki spiewaja i motocyklisci wyjechali
    Date: Tue, 9 Mar 2010 17:14:54 +0100
    <hme4on$4rf$1@atlantis.news.neostrada.pl> <4b8abcfe$1@news.home.net.pl>
    <2...@b...poznan.pl>
    <hmh07l$mu9$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <hmjilc$ae4$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <hmm77h$iup$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <hmo8pk$ji2$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <hmonk4$bp2$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <hmr83r$rh0$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hmrcj3$981$1@inews.gazeta.pl>
    <hmrgis$cej$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hn33b3$qfc$1@inews.gazeta.pl>

    Użytkownik "Arek (G)" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:hn33b3$qfc$1@inews.gazeta.pl...

    > Na czym ten szok polega? Że upewni się, iż lewy pas wolny, pyknie
    > kierunkiem i da minimalnie kierownicą w lewo? To na prawdę taki trudny
    > manewr?

    Zupełnie zbędny, ale podobno w szoku robi się różne dziwne rzeczy.

    > Nie potrafię znaleźć coś czego nie ma. Tobie też jak do tej pory sie nie
    > udało, a kreujesz się na znawcę przepisów.

    Prawa strona.

    > Owszem kultura osobista może być dla kogoś wygłupem, ale jest to dość
    > odosobnione stwierdzenie. Pocieszam się tym, że raczej bardzo i oprócz
    > Ciebie nie wielu jest podobnie myślących. Pomijam tych z klapkami na
    > oczach, ale oni tak jeżdżą nie z braku kultury tylko braku umiejętności.

    To co piszesz świadczy nie o kulturze, bo droga to zalew chamstwa i
    cwaniactwa, ale o dodatkowym braku znajomości przepisów. Ta fałszywie pojęta
    kultura to proteza dla kalek.

    > Podaj przykład, gdy chęć kulturalnego zachowania się na drodze wchodzi w
    > kolizję z przepisami? Bo jak na razie piszesz o jakiś wydumanych
    > przypadkach nijak się mających do tego o czym tu dyskutujemy.

    Zatrzymywanie się i sznura pojazdów z tyłu w celu wpuszczania kogoś z
    podporządkowanej. Za taki numer na egzaminie masz gwarantowane oblanie z e
    względu na nieznajomość zasad pierwszeństwa. Jako kierowca stwarzasz
    zagrożenie.

    > [...]
    > No tak, tego się spodziewałem, każdy inaczej myślący niż ty to na pewno
    > palikot:)

    Palikociarnia to zawsze personalne wycieczki. Nie powitali w klubie?

    > Gdzie pisałem o debilu balansującym na krawędzi życia innych? Dlaczego nie
    > potrafisz zrozumieć, że większość kierowców nie ma problemu z byciem
    > kulturalnym i jednoczesnym przestrzeganiu przepisów. Jako przykłady tych
    > drugich podajesz jakieś bzdurne przykłady z burakami w roli głównej.

    Wexrzestań bo się posikam ze śmiechu. Polska droga i znajomość przepisów
    oraz kultura. Oplułem monitor!

    > Przecież ten koleś który wyskoczył Ci przed maskę nie zrobił tego ze
    > względu na kulturę jazdy. Coś Ci się strasznie miesza. Większość osób
    > piszących w tym wątku postąpiła by dokładnie inaczej a Ty na nich plujesz
    > jakąś nieprzetrawioną żółcią.

    Bajki dzieciom. Dlaczego mieliby postąpić inaczej skoro jak robili PJ to tak
    ich uczono, a to było całkliem niedawno?
    > [...]
    > Tego nie wiem, ale domyślam się, że na tym akurat się znasz.

    Nie wiesz, ale znowu zabrałeś głos z wielkim przekonaniem i kolejną
    personalną wycieczką . Widocznie taka Twoja natura.
    neelix