    From: "neelix" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: wiosna idzie, ptaszki spiewaja i motocyklisci wyjechali
    Date: Thu, 4 Mar 2010 17:56:44 +0100

    Użytkownik "Shrek" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:4b8eb848$1@news.home.net.pl...
    > neelix pisze:
    >
    >> Niezgodna z prawem.
    > Ponieważ?

    Nie wiesz, zę w pord nie ma żadnego zamka?

    > No patrz, a ja często widuję. Ba, znam specyficzne skrzyżowanie, gdzie
    > główna z podporządkowaną jeździ generalnie na suwak.

    Parafrazując pewnego klasyka: dziki fragment kraju?

    > Do tego jest potrzebnych pięciu buraków pod rząd. Zwykle nie jeżdzą
    > stadnie, więc jak się jedzie na suwak, to nie mają potrzeby buraczyć.

    Jeżdżą. Nie ma w Polsce żadnego suwaka. Wszystko idzie "na wydrę".

    > Bo na kursie, to generalnie uczysz się zdać, a nie jeździć. Choć to zależy
    > od instruktora - mój na początku jazdy mówił - dziś się uczymy jeździć,
    > więc jedz normalnie, w piątek pojeżdzimy jakbys właśnie zdawał egzamin;)

    Zależy kto uczy. Jak się umie jeździć to się zdaje. Jak się nie umie lub
    odpierdziela numery to się oblewa. Gdyby za każdym kierowcą przez tylko 25
    minut jechał incognito egzaminator z prawem zabrania PJ to w ciągu miesiąca
    ulice byłyby puste. Jeśli ktoś uznał konieczność stosowania się do zasad na
    egzaminie to po egzaminie zasady nadal obowiązują. Inne zachowanie to
    nieuczciwość lub schiza. Dosć tej dwulicowości! Nie odpowiadają zasady to PJ
    do szuflady.

    neelix