  • Data: 2010-03-04 20:17:02
    Temat: Re: wiosna idzie, ptaszki spiewaja i motocyklisci wyjechali
    Od: Shrek <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    neelix pisze:

    > Nie wiesz, zę w pord nie ma żadnego zamka?

    I co z tego? Gdzie jest zabronione?

    > Parafrazując pewnego klasyka: dziki fragment kraju?

    Raczej ten normalny. Żeby nie było - jak kogoś nie wpuszczają, to na
    chama się nie pcha.

    > Jeżdżą. Nie ma w Polsce żadnego suwaka. Wszystko idzie "na wydrę".

    Jest. Może w jakimś burakowie mieszkasz.

    > Gdyby za każdym kierowcą przez tylko
    > 25 minut jechał incognito egzaminator z prawem zabrania PJ to w ciągu
    > miesiąca ulice byłyby puste.

    To oczywista oczywistość nikt święty nie jest, a i egzaminatorzy mieliby
    w tym interes.

    > Jeśli ktoś uznał konieczność stosowania się
    > do zasad na egzaminie to po egzaminie zasady nadal obowiązują.

    Jak to mówią starożytni rosjanie praktyka jebiut teoriu.

    > Inne zachowanie to nieuczciwość lub schiza.

    Schizą i nieuczciwością jest twierdzić, że na codzień jeżdzi się jak na
    egzaminie.

    Shrek