eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodywieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ?Re: wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ?
  • Data: 2014-04-21 12:22:02
    Temat: Re: wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik RoMan Mandziejewicz r...@p...pl.invalid ...

    > Bo mnie interesuje. Dlaczego unikasz odpowiedzi na to pytanie?

    Bo taka rozmowa jest tendencyjna?

    Toczy sie od lat.
    I wyglada nastepująco:

    - skad takie czepianie sie pijanych rowerzystów?
    - bo powoduja duze zagrozenie na drodze.
    - nieprawda. Nawet jezeli powoduja zagrozenie to prawie zawsze wyłacznie
    dla siebie.
    - [pojawia sie demagogia] A jak taki rowerzysta pojedzie wezykiem po
    drodze, ktos bedzie chciał go ominąć i zabije sie na latarni?
    - [pojawiaja sie statystyki pokazujace ze poprzedni argument nie ma zadnego
    odzwierciedlenia w rzeczywistosci]
    - [no to wracamy do punktu wyjscia, skoro nie udało sie ugryźć w
    niebezpieczesntwie dla innych, wracamy do niebezpieczesntwa dla samego
    rowerzysty.] To po co było kłamać, że duze niebezpieczenstwo dla
    pozostałych uczestników?