eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodywieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ?Re: wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ?
  • Data: 2014-04-13 17:50:14
    Temat: Re: wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:lie6oc$ed4$...@n...news.atman.pl...

    > To może przeczytaj to co napisałem

    Sam przeczytaj - zacząłeś bredzić od rzeczy, jakbym pisał coś o rowerach za
    kilka tys, co jest kompletną bzdurą.
    Jak nie rozumiesz co piszesz, to w podstawówce dla dorosłych zapewne
    uzupełnią Twoje braki w edukacji.

    >ale tym razem ze zrozumieniem.
    > Jak nie pojmiesz to napisz wytłumaczę jak dziecku lub osobie nie
    > do końca sprawnej umysłowo.

    Zacznij od siebie, bo taki Twój stan to chyba faktycznie może być jedyna
    opcja dla której możesz bronić bzdur które wypisujesz.
    Ale z dziećmi specjalnej troski nie będę dyskutował, bo nie bardzo jest o
    czym.
    EOD

    > Ja nie udowadniam że takich statystyk nie ma. Ja twierdzę że
    > statystyki na które się powołuje są.

    Skoro nawet nie chcesz ich nazwać, to śmiało można, a nawet trzeba założyć
    że jest inaczej.
    Czyli że łżesz.