eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodywieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ?Re: wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ?
  • Data: 2014-04-14 11:05:01
    Temat: Re: wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2014-04-13 17:50, Użytkownik Cavallino napisał:

    > Sam przeczytaj - zacząłeś bredzić od rzeczy, jakbym pisał coś o rowerach
    > za kilka tys, co jest kompletną bzdurą.
    > Jak nie rozumiesz co piszesz, to w podstawówce dla dorosłych zapewne
    > uzupełnią Twoje braki w edukacji.

    Ty bredzisz i co więcej nie rozumiesz co czytasz.
    Nie pisałem o rowerach za kilka tysięcy, ty o nich piszesz nie
    wiem dlaczego. Ja twierdzę że pijaczka z rowerem za sto złotych
    przeważnie nie stać na adwokata w odróżnieniu od pijaczka w
    samochodzie za kilkanaście tysięcy.

    > Zacznij od siebie, bo taki Twój stan to chyba faktycznie może być jedyna
    > opcja dla której możesz bronić bzdur które wypisujesz.
    > Ale z dziećmi specjalnej troski nie będę dyskutował, bo nie bardzo jest
    > o czym.

    Dziecko specjalnej troski to ty. Kręcisz, zmieniasz temat i przypisujesz
    rozmówcy swoje wyobrażenia.

    > Skoro nawet nie chcesz ich nazwać, to śmiało można, a nawet trzeba
    > założyć że jest inaczej.
    > Czyli że łżesz.

    Skoro nazywam statystyki statystykami oznacza że nie chce ich nazwać ?
    To może dzieciaku specjalnej troski poprosisz mamusię żeby ci
    wytłumaczyła co napisano w tym wątku ?
    Bo jak na razie to sam łżesz udowadniając przy okazji że nie rozumiesz
    co czytasz.