    From: Maseł <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: wiatrak 12 V z USB
    Date: Wed, 20 May 2009 16:28:50 +0200

    Konrad Anikiel wrote:
    > Na 5V też pójdzie i to cichutko.

    Zepsules cala zabawe. A ja juz czekalem na nastepne pytanie: "jak
    wyciszyc ten wiatrak" :-)

    BTW - do dzis pamietam jak dziecieciem bedac dowiedzialem sie ze silnyk
    z wygrawerowanym napisem 6V dziala mi po podpieciu do "bateryjki" 1,5V -
    za moja owczesna (po dokonaniu tego odkrycia) mine ponoc do dzisiaj "nie
    da sie zaplacic karta mastercard"...

    Pozdro

    Maseł