-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!news.glorb.co
m!news2.glorb.com!indigo.octanews.net!news-out.octanews.net!mauve.octanews.net!
nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.new
s.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-
mail
Date: Fri, 24 Dec 2010 12:55:25 +0100
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
Thunderbird/3.1.7
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: `webasto`
References: <if1ieq$bou$1@inews.gazeta.pl> <if1q5v$jk$1@news.onet.pl>
<4d1470ef$1@news.home.net.pl> <if1tct$63k$4@news.net.icm.edu.pl>
<if20cf$p0k$1@inews.gazeta.pl>
In-Reply-To: <if20cf$p0k$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 43
Message-ID: <4d148a2b$0$2428$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.23.197.245
X-Trace: 1293191723 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2428 83.23.197.245:9648
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2337301
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-12-24 12:32, kamil pisze:
> On 24/12/2010 10:38, Filip KK wrote:
>> W dniu 2010-12-24 11:06, Papkin pisze:
>>
>>> Wg mnie jedyne sensowne rozwiazanie to albo prawdziwe webasto albo defa
>>> warm up (tylko dla osob z ogrodkiem) bo zestaw jest bardziej samochodowy
>>> a grzejnik dosc maly (juz widze jak ktos to przykreca w swoim audi A6 z
>>> 2007 roku). No i jeszcze - zdalne odpalanie auta na pilota (sa
>>> odpowiednie zestawy) byle to zamontowal czlowiek z glowa i mozgiem i
>>> przy pomocy dobrego osprzetu jak styki wlaczajace silnik jedynie
>>> gdy masz luz i zaciagniety reczny. No i nie jest to chyba zgodne z
>>> prawem (pojazd z uruchomionym silnikiem bez nadzoru).
>>
>> Człowiek z głową i mózgiem jak to określiłeś na pewno nie podłączy
>> telestartu silnika, musiałby być ostatnim bezmózgim kretynem żeby
>> ściągać wszystkie zabezpieczenia pojazdu by móc zdalnie go odpalać,
>> samochód to nie zabawka na 4 bateryjki 1,5V.
>
>
> Mialem taka funkcje w alarmie, nie wymaga sciagania zadnych zabezpieczen.
A jak sobie radziła z immobiliserem komputera, które nie uruchomi
silnika dopóki nie dostanie kodu który powinien znajdować się jedynie w
kluczyku?
Chyba były samochody fabrycznie przygotowane do telestartu (kojarzę
jakieś Audi które miał kolega), których ECU potrafiło wszystko zrobić
samo (włącznie ze sprawdzeniem czy samochód nie jest na biegu), tj.
włączyć silnik (kręcąc rozrusznikiem nie za krótko i nie za długo) a
następnie silnik mógł pracować bez immo.
Kluczyk trzeba było włożyć przed jazdą, w jakimś tam czasie od
odblokowania zamka centralnego czy otwarcia drzwi (już nie pamiętam).
Inaczej silnik gasł i dawał się uruchomić tylko kluczykiem.
Tyle że to było wszystko oprogramowane w ECU - całość montażu telestartu
ograniczała się ponoć tylko do podłączenia jednego przewodu od centralki
alarmu do ECU.
Zrobienie tego w nowych samochodach to nie będzie taka prosta sprawa -
właśnie z powodu immobilisera, który trzeba obezwładnić przyklejając
chip z kluczyka do pętli indukcyjnej na stałe, albo grzebać w komputerze.
Następne wpisy z tego wątku
- 24.12.10 12:59 kamil
- 24.12.10 14:49 Maciek
- 24.12.10 14:51 Tomasz Pyra
- 24.12.10 15:07 Ramok
- 25.12.10 10:09 ToMasz
- 26.12.10 01:39 amir
- 26.12.10 01:58 Filip KK
- 26.12.10 02:13 Filip KK
- 26.12.10 02:38 Tomasz Pyra
- 26.12.10 02:50 Filip KK
- 26.12.10 08:36 Yogi\(n\)
- 26.12.10 11:22 Plumpi
- 26.12.10 11:25 Plumpi
- 26.12.10 12:14 Tomasz Pyra
- 26.12.10 14:16 Filip KK
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=