  • Data: 2012-11-22 19:44:18
    Temat: Re: w pyrylandii nie znaja S-3??
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przyjazny" <p...@n...tld.invalid> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:k8lra3$t6b$...@m...internetia.pl...

    > Nie, nie instaluje się. Mają radosną twórczość: S-1 + strzałka w stylu
    > F-11 nad sygnalizatorem. Przynajmniej w tej części miasta którą ostatnio
    > widziałem tak było, pewnie można by na jakimś Street View przetestować
    > bardziej losową próbkę skrzyżowań.

    Może ktoś konkretnie o jaki sygnalizator chodzi?
    Taki na wprost i w lewo, a na innych pasach na wprost (s2)?

    Bo faktycznie nie spotkałem się, żeby sygnalizator do jazdy (m.in.) na
    wprost nadawał sygnał czerwony, gdy inne pasy na wprost mają zielony.
    Może raz we Wrocławiu.
    W Poznaniu praktycznie zawsze ruch w danym kierunku jest zsynchronizowany na
    wszystkich pasach.

    Jeśli o taki przypadek chodzi, to się nie dziwię, że ktoś był
    zdezorientowany warszawskim burdelem drogowym.