    From: "kml" <f...@g...lp>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: w niemczech tylko na zimówkach
    Date: Fri, 3 Dec 2010 18:13:37 +0100

    news:idb7pg$1vn$1@inews.gazeta.pl...

    > Ciekawe - corocznej, każdej, na wzniesieniu? Wiesz, wczoraj na
    > wiadukcie wyjazdowym z Auchan(Piaseczno) nawet utkwiła pługo/solarka.
    > Wniosek - zlikwidować pługo/solarki !

    Wniosek - zapewnić adekwatne ogumienie i przeszkolić kierowców z zakładania
    łańcuchów.

    > Nieprawda, różnie przychodzi.
    > Albo i nie ma.

    Ostatnie dwa lata powinny dać ludziom do myślenia.

    > A ile Ty zim przeżyłeś, że tak do tego podchodzisz? W ilu krajach?

    A ile trzeba przeżyć zim żeby, według Ciebie oczywiście, by nie godzić się
    na to że co roku jest dokładnie taka sama sytuacja z tirami na ośnieżonych
    drogach? Czy kraj ma znaczenie?

    > W DC pociąg trafił autobus ZTM na strzeżonym przejeździe - opóźnienia
    > były kilkugodzinne. Zlikwidować przejazdy, autobusy, czy pociągi?

    Co ma ten _wypadek_ do tira na ośnieżonym podjeździe?

    > W większości są przygotowani, tyle tylko, że to nie samochód osobowy,
    > którym ktoś dojeżdża 10 kilometrów do pracy.

    Przygotowani jak? Pytam poważnie i bez złośliwości bo do tej pory ani razu
    nie widziałem ciągnika na "zimówkach" a kierowce zakładającego łańcuchy też
    nie za często.

    > Aha - znaczy zdejmowali, żeby tkwić w tym bagnie. Tak, z całą
    > pewnością. Jeszcze napisz, że im płacili za te postoje...

    Pytaj kierowce czemu tak zrobił. Może za wolno musiał jechać na łańcuchach i
    to mu nie odpowiadało. Naprawdę nie wiem czym się kierował, ale widziałem
    efekt końcowy.

    --
    pozdrawiam
    kml