eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingw nawiązaniu do prawa autorskiego i opłat za istniejące programyRe: w nawi?zaniu do prawa autorskiego i op?at za istniej?ce programy
    From: Jax <7...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: w nawi?zaniu do prawa autorskiego i op?at za istniej?ce programy
    Date: Tue, 17 Feb 2009 13:27:45 +0100

    > Gdzie tak jest? Na Kubie? Chyba nie, bo nawet tam komunizmu jeszcze
    > nei ma. W Chinach? Tam tez komunizmu jeszcze nie ma. To co opisane
    > powyzej wyglada zywcem pzreneisieone z pogadanki ideologicznej
    > Wydzialu Propagandy KC PZPR. O tym jak bedzie nam sie zylo w
    > komunizmie jak nastapi

    No niestety nie na tej planecie. Ale tam nie panuje wcale komunizm jaki był
    w krajach "komunistycznych" na Ziemi. Z resztą co złego by za swoją pracę
    dostawać w zamian to co jest się w stanie do użyć do życia, rozwoju i
    pracy? Czego chcesz więcej pałac? samohud? Nawet samohud by się marnował
    prawie przez cały czas bo do i z pracy jedzie się max 3h więc jaki sens
    mieć własne samochody? U nas jest to uzasadnione bo koszty taksuwek są
    astronomiczne. Obliczyłem, że są wyższe conamniej 3 razy niż powinny
    kosztować (uwzględniając koszty i pensje). Za to ceny biletów autobusowych
    są zbliżone do rzeczywistych kosztów (zakładając, że 10 pasażerów pokrywa
    koszt przejazdu - Mi nie przeszkadza, że zarabiają powyżej tej liczby).

    z totaliztycznym salutem
    Jax