eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingw nawiązaniu do prawa autorskiego i opłat za istniejące programyRe: w nawiązaniu do prawa autorskiego i opłat za istniejące programy
  • Data: 2009-02-17 12:53:08
    Temat: Re: w nawiązaniu do prawa autorskiego i opłat za istniejące programy
    Od: Michoo <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jax pisze:
    > Pżepisywanie programu od podstaw czasem jest zupełnie nie racjonalne. Np.
    > pżepisanie jądra Linuksa w D (np. w dmd żeby nie uzależniać się od Digital
    > Mars). Ale możliwe że dodanie nowoczesnego interfejsu obiektowego (w D) z
    > automatycznym zażądzaniem pamięcią (i innymi zasobami) było by możliwe i
    > faktycznie było by nową jakością i to bez żadnych idiotyzmuw w stylu maszyn
    > wirtualnych .net czy java. Ale na to nie ma co liczyć ze względu na bardzo
    > sztywne obstawanie przy C - tj. on jest dobry na jakieś 25% co daje
    > normalny, nowoczesny język taki jak D.
    Jakiego programu? O czym ty do mnie piszesz?

    P.S.
    Ja dyskusje bardzo lubię, ale mała uwaga - jak na mój post odpiszesz
    jeszcze raz nieortograficznie to plonkuję - człowiek rozumie wyrazy po
    początku i końcu, jak w miejsce "rz" jest na początku "ż" albo w miejsce
    "ów" jest "uw" to mózg musi wyraz przeliterować, a to zabiera za dużo czasu.

    Michoo