-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrad
a.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: używanego elektryka
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <2...@g...com>
<5a4b6d7b$0$5150$65785112@news.neostrada.pl>
<d...@g...com>
From: "T." <k...@i...pl>
Date: Wed, 3 Jan 2018 08:28:03 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.5.2
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <d...@g...com>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 33
Message-ID: <5a4c8606$0$15208$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.28.207.53
X-Trace: 1514964486 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15208 83.28.207.53:60186
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2621385
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-01-02 o 13:24, g...@g...com pisze:
> W dniu wtorek, 2 stycznia 2018 12:31:20 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:
>> No, w elektryku za bardzo nie ma się co popsuć. Poza napędem można z nim
>> postępować jak z normalnym autem. Np samemu wymienić amortyzatory.
>>
>> Zasadnicze pytanie to korzyści przemawiające za takim zakupem. Jeżeli
>> chodziło by o oryginalność, to jak najbardziej za, ale jeżeli o
>> ekonomię, to już omijać szerokim łukiem.
>
> Dlaczego właśnie taki?
> - bo życie za krótkie żeby jeździć nudnymi autami ;)
> - bo cisza w aucie
> - bo brak wajhowania
> - urocza prostota konstrukcji
> - rozwiązanie jakby specjalnie dla mnie, większość przebiegu robię jeżdżąc do
pracy, zasięgu powinno starczyć, mam gdzie ładować
> Wspomniane tu buspasy i inne ulgi traktuję jako tymczasowy "kop na rozpęd", a mnie
by się średnio przydało.
>
> Oglądałem dopiero co Renault Fluence ZE - kurcze, gdyby była pewność że przez lata
nie będzie mi brakowało zasięgu to bym się pewno zdecydował.
>
> Sprzedawca ciekawie opisał życie kierowcy elektroautka - poszukiwacza prądu, jak
gdyby ten miał się wcielić w rolę Berty Benz, szukającej apteki z benzyną ;)
>
> Chyba jednak poczekam na większy zapas zasięgu w rozsądnej cenie.
>
A jak wygląda kwestia palności takich aut?
Z tego co wiem, to baterie Li-Jon póki co mają elektrolit płynny
(dopiero trwają prace nad suchymi), a po rozszczelnieniu - jak to lit -
w zetknięciu z powietrzem same podtrzymują ogień. Ugasić tego nie ma
czym - woda też podsyca płomień, trzeba mieć specjalne środki gaśnicze.
O ile dobrze pamiętam był przypadek tesli, która spłonęła doszczętnie,
że nawet klamek nie uratowali.
Ktoś coś wie konkretnego na ten temat?
T.
Następne wpisy z tego wątku
- 03.01.18 10:16 Trybun
- 03.01.18 10:17 Trybun
- 03.01.18 10:26 J.F.
- 03.01.18 10:38 Myjk
- 03.01.18 14:48 RadoslawF
- 03.01.18 15:33 Myjk
- 03.01.18 18:44 RadoslawF
- 04.01.18 17:22 Irokez
- 05.01.18 08:38 Yakhub
- 05.01.18 08:47 RadoslawF
- 05.01.18 10:07 J.F.
- 05.01.18 10:11 Lisciasty
- 05.01.18 10:16 Mateusz Viste
- 05.01.18 10:26 p...@g...com
- 05.01.18 11:08 Myjk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-10-02 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-02 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP HANA Developer (Middle) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP S/4HANA FI/CO Senior Consultant <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior SAP HANA Developers <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-01 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-10-02 GODZINA ZERO #48 - KRZYSZTOF STANOWSKI I ZBIGNIEW KAPIŃSKI PREZES IZBY KARNEJ SĄDU NAJWYŻSZEGO