  • 11. Data: 2016-03-01 12:10:50
    Temat: Re: uturbione benzynowe jednolitrowe
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    > Swoja droga - jak to jest - nikt nie testuje tych silnikow ?
    > Wydaje mi sie, ze testuja i te 200kkm ktos przejezdza/hamownia.
    >
    > Jesli to niemieckie auto, to polowe z pedalem w podlodze :-)

    Nie wiem, może nie dość długo i dokładnie. Obecnie jest presja czasu
    związana z eko i co chwila wchodzącymi nowymi przepisami.
    W dużej mierze jest to też kwestia zastosowania słabych materiałów u
    dostawców jak np. w słynnym 2.0 TDI BLB

    Kiedyś też byłem zainteresowany używanym Audi Allroad 2.5 TDI AKE 180KM
    bo kumpel miał do sprzedania. Kupiony w salonie, dobrze utrzymany,
    180tys przebiegu, był jedynym właścicielem. Ale zacząłem się interesować:
    http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/2-5-tdi-v6-duz
    a-wpadka-vw/wbyjq
    Trochę się przestraszyłem.
    Sprzedał to auto a za 2 miesiące ten który kupił, zadzwonił do niego i
    pytał się gdzie wałki rozrządu może kupić:)

    niku-1-6-thp-sprawdzamy-co-sie-psuje-we-wspolnym-pro
    dukcie-bmw-oraz/m04ew

    > Obie usterki niekoniecznie maja jakis zwiazek z "wysileniem" ..

    W to już nie wnikam :)

  • 12. Data: 2016-03-01 12:16:44
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    > o ja 3,14erdole!!!
    > nigdy bym nie pomyslal ze silnik v6 TDI z Audi, ten pierwszy, bedzie wzorem
    > niezawodnosci wobec nowych wynalazkow....

    Który? :)

  • 13. Data: 2016-03-01 14:46:33
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 29 Feb 2016 09:21:53 -0800 (PST), w
    <e...@g...c
    om>, Bolko
    <s...@g...com> napisał(-a):

    > A;e jak kupiłem auto za 100 tys a potem mam problem ze sprzedażą.
    > To czy kupie drugi raz takie auto?

    Ale za kilka lat będzie producent głosił w sponsorowanych artykułach, że
    wszystko poprawił i jego auta/silniki to teraz miód-malina :)

    Ale z drugiej strony Cavalino kupował kiedyś Alfy, a teraz nie chce ;)

  • 14. Data: 2016-03-01 15:41:20
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Szwagier ostatnio kupił Fabię i spytałem się go czy nie bał się tego
    > silnika (1.2 tsi). Powiedział, że sprzedawca w salonie zapewniał go, że
    > będzie ok :))

    lol
    no i wlasnie dlatego szukam jakichś w miarę potwierdzonych empirycznie
    historii:)

  • 15. Data: 2016-03-01 15:43:05
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2016-03-01 o 10:29, Czesław Wiśniak pisze:
    > A potem cytat z forum:)
    <cut>
    strach kupić nowy samochód ale 1.6 to raczej nie mała pchełka. bardziej
    mnie zastanawiają te wynalazki poniżej półtora litra a bliżej jednego

  • 16. Data: 2016-03-01 15:52:33
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Mają mniejszą żywotność niż wolnossące 2+ ale jak masz ochotę kupić
    > takie nowe to przez pierwsze 150kkm raczej nie masz się czym przejmować,
    > później to już nie Twój problem ;)

    mnie wlasnie chodzi o opinię na wysokości osoby z problemem:)

  • 17. Data: 2016-03-02 13:43:56
    Od: Damian Skrycki <s...@g...pl>

    W dniu 2016-03-01 o 15:41, sirapacz pisze:

    > lol
    > no i wlasnie dlatego szukam jakichś w miarę potwierdzonych empirycznie
    > historii:)

    Po 4 latach i 60 000 km mogę powiedzieć:
    - co roku wymiana oleju (15 000 km) i to wszystko.
    Średnie spalani 5,5 l na 100 km. minimum jakie miałem to 4,2 maks 10.0 l
    na 100 km.

  • 18. Data: 2016-03-02 22:20:02
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Po 4 latach i 60 000 km mogę powiedzieć:
    > - co roku wymiana oleju (15 000 km) i to wszystko.
    > Średnie spalani 5,5 l na 100 km. minimum jakie miałem to 4,2 maks 10.0 l
    > na 100 km.

    paaaaaanie:) 60kkm to przeca nówka sztuka jeszcze:)))
    spalanie jak mojego diesla - nawet max sie zgadza (tyle wychla doblo na
    pełnym bucie na autostradzie 1.9jtd, gdzie srednio mi wychodzi 5,5-6)

    poza tym mnie nie o spalanie chodzi a o zywotnosc silnika