  • Data: 2011-12-10 02:37:49
    Temat: Re: usterka silnika?
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    M1SLQ <m...@m...o2.pl> napisał(a):

    > Jaka usterka może powodować kilkusekundowe świecenie tej kontrolki
    > http://www.renault19.pl/forum/attachments/p1010809.j
    pg
    > po każdym uruchomieniu zimnego silnika? Nigdy wcześniej się nie
    > zapalała.
    >
    > silnik to benzynowy K7J Renault 1.4

    W renówkach 2.5 i 3.5 litra czasami mi się to świeci
    i zawsze komp przy tym mówi:

    "usterka układu wtryskowego, skontaktuj się ze sprzedawcą renult"

    Z tym że w Safrane szybko znika, w Vel Satis do ponownego włączenia
    (zresztą on jakiś dziwny jest - bo tu istnieje coś takiego dziwnego
    jak kasowanie błędów - po jachą cholere nie wiem, jak elektroniki
    mniej niż w safrane - ale trochę "mocniejsze" kompy chyba ;) ).

    generalnie raz wariował Vel Satis bo się jakaś wiązka uszkodziła
    i wariowało ESP (ASR z niego bardziej niż ESP), lewa strona
    klimatronika - tylko nawiew na nogi i jego temperatura.
    i miał limiter z 60% mocy... tak do ~220km/h i się wolno rozpędzał ;)

    pozdrawiam!