  • Data: 2013-02-20 14:31:10
    Temat: Re: ustawienie swaitel
    Od: "Lukasz Goran" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Widzę, że nie załapałeś aluzji. Te osoby nie zastanawiają się czego uczysz
    > (przynajmniej nie ja) lecz odnoszą się retorycznie do błędu
    > ortograficznego, który kłuje w oczy - pisząc wprost :-)

    Wiem rozumiem. Ale Ty mojej aluzji też nie wychwyciłeś. Nie jest to grupa o
    błędach. Miałem problem- poprosiłem o pomoc- tak wiem robiąc błąd
    ortograficzny, ale jeśli ktoś koniecznie musi to wytykać powinien to robić
    na priva a nie na grupie bo to grupa o fotografii a nie o ortografii. Nawet
    jeśli widzę swój błąd to cóż mogę zrobić? Skasować posta i wysłać jeszcze
    raz bez błędu? ;)
    Łukasz Gądzik