  • Data: 2013-02-21 11:46:00
    Temat: Re: ustawienie swaitel
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Uncle Pete" napisał w wiadomości grup

    > Wybiera się tło takiego koloru, którego nie ma model. Potem wycina się
    > wszystko, co ma ten kolor. Poradziłem Markowi poczytać o tej technologii,
    > ale on nie wiadomo czemu stwierdził, że to, co jest stosowane w telewizji,
    > nie może być stosowane w fotografii cyfrowej :)

    Tam chodziło o coś więcej. Z jakiegoś powodu preferowane były nasycone
    kolory a nie blade. Możliwe że chodziło o odstęp pomiędzy kolorami w jakiejś
    przestrzeni barwnej. Już nie pamiętam, bo tych przestrzeni było kilka a
    różne algorytmy lepiej działają w różnych przestrzeniach. Np. pamiętam, że
    algorytm wykrywania twarzy i oczu dla przestrzeni HSV był znacznie
    skuteczniejszy niż dla przestrzeni RGB.

    Pozdrawiam
    Ergie