  • Data: 2013-02-24 13:14:12
    Temat: Re: ustawienie swaitel
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek wrote:

    > To nie moje słowa. Powiedziałem, że tam całą operację robi czarne
    > pudełko a w fotografii nie znalazłem niczego takiego co automatycznie
    > usuwałoby tło tak jak to się w TV dzieje.

    każdy bardziej zaawansowany program graficzny robi to samo..

    a jakieś uproszczone badziwiaki dla ludu mają funkcje automatycznego
    podmieniania tła i robienia fotomontażów.

    nie zapomnij jaka jest rozdzielczość zwykłego obrazu TV... tutaj wielkiej
    dokładności nie trzeba było a w starych chroma keyach często było widac
    artefakty jak słonie wyłażące gdzieś we włosach czy na powierzchniach
    odbijających światło z kolorowego tła.