  • Data: 2013-02-20 16:53:31
    Temat: Re: ustawienie swaitel
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-20 15:30, Ergie pisze:

    Hej,

    Pozwól, że poczynię małą dygresję. Kiedyś poruszałem n/w wątek lecz nie
    uzyskałem jasnej odpowiedzi.

    > Jeśli jak doczytałem zdjęcia są do wycięcia te jeśli wycinać będziesz
    > samemu daj białe tło, jeśli automatem to daj jednostajnie kolorowe np.
    > niebieskie (stąd określenie Blue Box).

    Widziałem fotomontaże robione właśnie taką techniką. Tło było
    jednostajnie kolorowe. Akurat zielone, ale to detal. Chodzi mi o to w
    jaki sposób kolorowe tło ma nam usprawnić pracę? Jak wykorzystujemy
    kolorowe tło do tego aby łatwo dał się obiekt wyciąć i to automatem?

    Marek