  • Data: 2013-02-19 21:25:11
    Temat: Re: ustawienie swaitel
    Od: "Lukasz Goran" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > stock

    O i mam słowo za pomocą którego poszukam konkretów. Dzięki
    Natomiast do osób, które zastanawiają się czego uczę:) Nigdzie nie napisałem
    że w ogóle czegoś uczę:) Mogę być woźnym ale posiadam sprzęt który nawet za
    pomocą wbudowanej lampy da lepszy efekt niż "małpka" która jest na
    wyposażeniu szkoły:) W związku z tym z sympatii dla mojego pryncypała
    postanowiłem to zrobić. A że jeszcze coś tam ze sprzętu mam to chciałbym to
    zrobić w miarę solidnie. Dlatego pytam tutaj- na grupie, bo wiem że są tutaj
    osoby dla których byłoby to banalnie proste.
    Wyjaśnię dlaczego czarne tło... otóż taka włóknina jest w szkole:) Nikt w te
    zdjęcia nie zainwestuje nawet równowartości baterii do lapmy więc jestem
    zdany na siebie. Oczywiście mogłem odmówić. Ale jakby każdy odmawiał
    zasłaniając się tym, że to nie mieści się w jego obowiązkach to szkolnictwo
    by wyglądało znacznie gorzej niż jest w chwili obecnej.
    Łukasz Gądzik