  • Data: 2011-09-15 06:57:39
    Temat: Re: urządzenie sterujące włączeniem wyłączeniem prądu
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Mario napisał:

    > Komunikacja przez USB w trybie wirtualnego portu jest trywialna w
    > porównaniu do sterowania pinami LPT.

    Jak już jest zrobiona. Ale do portu USB nie da się ot tak po prostu
    przylutować tranzystora i przekaźnika, tak jak do LPT.

    > A gdy padnie ci płyta główna i dasz inną to system będzie ci się inaczej
    > zachowywał. I będzie załączał moce przy restarcie. Piszesz jakbyś nigdy
    > w życiu nie stosował PC do sterowania urządzeniami.

    Mam wrażenie, że pytający nie planuje seryjnej produkcji z logistyką
    części zamiennych. Jak coś padnie, to będzie robił od nowa. Być może
    zupełnie inaczej.

    > Jest to jakieś rozwiązanie, Tylko trzeba się dopinać do sterowania
    > ledami itp. Moim zdaniem najlepiej dla początkującego kupić jakiegoś
    > kita na atmelku z przekaźnikami.

    Jeśli ktoś uważa, że mu łatwiej zlutować cały kit na gotowej płytce
    według przygotowanej przez kogoś dokumentacji, to tak. Jest różnica
    między twórcą a odtwórcą. Ale ja bym docenił również samodzielne
    wpięcie się z przekaźnikiem w układ.

    --
    Jarek