  • Data: 2014-08-12 07:52:24
    Temat: Re: unikanie płacenia oc
    Od: "P.B." <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 12 Aug 2014 07:22:04 +0200, WOJO napisał(a):

    > A jesteś pewien, że była ważna?
    > Może poprzedni właściciel wystąpił do ubezpieczyciela o przeliczenie i zwrot
    > nadpłaconej składki?

    Może i wystąpił. Co to ma do rzeczy? Mi przekazał (bo musiał) ważną niemal
    rok polisę OC - nie ma możliwości, żeby ją w jakiś magiczny sposób
    unieważnił: sprzedał samochód i nie może rządzić jego polisą OC.
    Nieopłacenie kolejnej raty składki, czy próba wypowiedzenia polisy przez
    byłego właściciela nie mogą w żaden sposób unieważnić przypisanej do
    samochodu polisy OC. Kiedyś taka umowa OC sama przedłużała się w
    nieskończoność - póki nowy właściciel jej nie wypowiedział, teraz polisa
    kończy swój żywot z upływem terminu na jaki została zawarta. Mnóstwo ludzi
    pierwszego dnia po zakupie leci przerejestrować samochód i wykupić OC -
    jeżeli widok własnego nazwiska w papierach jakoś poprawia im samoocenę, to
    proszę bardzo, ale sensu w tym żadnego nie ma.

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Nowe-zasady-OC-dla-k
    ierowcow-Sprawdz-swoje-obowiazki-2755711.html

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek