  • 11. Data: 2009-02-05 12:49:37
    Temat: Re: unikajcie DPD
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 05 Feb 2009 01:28:14 +0100, Andrzej Lawa wrote:
    > Wniosek: DPD nadaje się do dostarczania paczek wyłącznie bezrobotnym...

    Przebijam: UPS (tfu!) nie zostawil w zyciu awizo, a po 3ciej probie
    doreczenia przesylki ida nazad. I trzeba wydzwaniac i się w baranami po
    miescie gonic.

    pozdrawiam,
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 12. Data: 2009-02-05 14:17:50
    Od: "Steel" <d...@K...pl>

    > A tu się mogę zgodzić. Jedną z czynników decydujących, czy coś kupię
    > przez internet jest możliwość wysyłki pocztą. Jak jej nie ma to
    > dziękuję. Poczta jest jaka jest, ale swój urzęd pocztowy mam w
    > odległości 5 minut spacerkiem, a kurierów na zadupiu po drugiej
    > stronie miasta ;)

    A nie mozna poprostu zamowic do swojej pracy? zamawialem tak wielokrotnie i
    nigdy nie mialem problemow...
    Ale trzeba ruszyc czaszka...

    Steel

  • 13. Data: 2009-02-05 14:44:22
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Thu, 5 Feb 2009 15:17:50 +0100, "Steel"
    <d...@K...pl> wrote:

    >A nie mozna poprostu zamowic do swojej pracy? zamawialem tak wielokrotnie i
    >nigdy nie mialem problemow...
    >Ale trzeba ruszyc czaszka...
    Ależ oczywiście i czasami tak robię. Tylko że co mi po tym jak, np.
    lodówkę przywiozą do pracy ;)
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 14. Data: 2009-02-05 16:47:32
    Od: Mariusz Jaśtak <m...@g...com>

    Użytkownik <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    On 5 Lut, 01:28, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:
    > Zamówienie (parę drobiazgów foto, ale trochę się uzbierało) złożone...
    >
    > Sklep wysyłając na liście przewozowym dodaje stosowną adnotację, że
    > towar ma być odebrany w punkcie odbiorczym DPD (gdzie po drodze mógłbym
    > wypłacić stosowną sumę z bankomatu).
    >
    > A dokąd trafia przesyłka? Pod adres zamieszkania oczywiście...
    >
    > I teraz tak - przywieźć kurier może tylko między 11 a 18, a odebrać
    > osobiście można nie wcześniej niż o 9.
    >
    > I nie da się nawet godzinę wcześniej, bo mają Święte Procedury.
    >
    > Wniosek: DPD nadaje się do dostarczania paczek wyłącznie bezrobotnym...

    Generalnie DPD lubi gubić przesyłki mi to się zdażyło 2 razy mimo, ze z
    natury jestem spokojny nie wytrzymałem teraz z DHL idzie znacznie lepiej.

    1 raz zgubili przesyłekę lotniczą, którą miałem odebrać dnia następnego o 14
    2 raz zgubili tydzień później DPD Express znaleźli po 4 dniach próbowali
    wmówić, że to nie ich wina
    3 raz nic już im nie zleciłem i tyle.

    Według mojej oceny firma luźik jakoś to będzie nikt nie był w stanie
    powiedzieć co się dzieje z przesyłką mimo numerow listu poprostu jak dla
    mnie żenada.

    --
    pozdrawiam

    Ya$

  • 15. Data: 2009-02-05 17:29:56
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 5 Feb 2009 15:17:50 +0100, Steel wrote:

    > A nie mozna poprostu zamowic do swojej pracy? zamawialem tak wielokrotnie i
    > nigdy nie mialem problemow...
    > Ale trzeba ruszyc czaszka...

    1. Zadna frajda targac cos ciezkiego z roboty do domu (AGD, krazki do
    gryfu, etc)
    2. Zagranicznych przesylek slanych do domu clo nigdy nie kontrolowalo,
    jak zamowilem 2x do pracy -- 100% trzepania :/

    Wystarczy powodow na ,,nie''? :-)

    pozdrawiam,

  • 16. Data: 2009-02-05 21:41:15
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Andrzej Lawa wrote:

> [...]
    >
    > I nie da się nawet godzinę wcześniej, bo mają Święte Procedury.
    >
    > Wniosek: DPD nadaje się do dostarczania paczek wyłącznie

    Nie no straszne, trzeba bylo sobie dopłacić i zamowic dostawe w "dziwnej"
    porze. Ja zamawiam kuriera do pracy i nie truje głowy bez sensu ;-)

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 17. Data: 2009-02-05 21:45:56
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Michal Tyrala wrote:

    > 1. Zadna frajda targac cos ciezkiego z roboty do domu (AGD, krazki do
    > gryfu, etc)

    To zamawiasz poczta do domu, kurierem do pracy, sprzet AGD czesto mozna
    wybrac godziny bo transport jest dedykowany. Naprawde mozna opracowac 100
    sposobów trzeba tylko ruszyc łepetyna.

    > 2. Zagranicznych przesylek slanych do domu clo nigdy nie kontrolowalo,
    > jak zamowilem 2x do pracy -- 100% trzepania :/

    Nie to jest argumet - materiał akurat na rozdział ksiażki "przestepstwa
    skarbowe" - jak oszukać celników. Normalnie wstydziłbyś się publicznie
    chwalić...

    > Wystarczy powodow na ,,nie''? :-)

    Nie.

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 18. Data: 2009-02-05 21:49:20
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Michal Tyrala wrote:

    > Przebijam: UPS (tfu!) nie zostawil w zyciu awizo, a po 3ciej probie
    > doreczenia przesylki ida nazad. I trzeba wydzwaniac i się w baranami
    > po miescie gonic.

    Sa tacy co używaja mozgu przy zamawianiu kuriera i nie ganiaja się po
    miescie. Mało tego, w sytuacji awaryjnej mozna zadzwonic, podac numer
    przesyłki i ustalić o ktorej godzinie +/- bedzie kurier dostarczal paczke.

    Teraz juz wiem dlaczego kurierzy nienawidza dostreczeń do domow
    prywatnych...

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 19. Data: 2009-02-05 21:51:59
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Mariusz Jaśtak wrote:

    > Według mojej oceny firma luźik jakoś to będzie nikt nie był w stanie
    > powiedzieć co się dzieje z przesyłką mimo numerow listu poprostu jak
    > dla mnie żenada.

    DPD to dawny Masterlink. Banda kretynow i debili ;-) Natomiast zarzucać im,
    że pracuja mniej wiecej w godzinach pracy i nie realizuja dziwacznych
    dostarczeń jest "kurde no ten tego"...

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 20. Data: 2009-02-05 21:55:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Steel pisze:

    > A nie mozna poprostu zamowic do swojej pracy? zamawialem tak wielokrotnie i
    > nigdy nie mialem problemow...
    > Ale trzeba ruszyc czaszka...

    Wiesz, nie wiem jak ty, ale ja w pracy to tak się dziwnie składa że
    pracuję i nie mam czasu na warowanie na kuriera - zwłaszcza że przed
    zapłaceniem życzę sobie paczkę sprawdzić.