eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyuderzenie bokiemRe: uderzenie bokiem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!ne
    ws.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!cyclone02.ams2.highwinds-media.com!v
    oer-me.highwinds-media.com!peer02.am1!peering.am1!peer03.fr7!news.highwinds-med
    ia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neo
    strada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: uderzenie bokiem
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <56960ac3$0$653$65785112@news.neostrada.pl>
    <56962cdf$0$22843$65785112@news.neostrada.pl>
    <569633ea$0$650$65785112@news.neostrada.pl>
    <56963a2e$0$22836$65785112@news.neostrada.pl>
    <56963b8d$0$678$65785112@news.neostrada.pl>
    <56963dc8$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Thu, 14 Jan 2016 00:25:29 +0100
    Message-ID: <xtivqjalhvx4$.1fnaji1m07xa1$.dlg@40tude.net>
    Lines: 25
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-77-179-152.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1452727532 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 689 89.77.179.152:4268
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Body-CRC: 412759969
    X-Received-Bytes: 2209
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2575570
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Wed, 13 Jan 2016 13:06:32 +0100, twistedme napisał(a):

    > Nie sądziłem, że konieczność ustawienia zbieżności jest traktowana jako
    > awaria, skoro da się wyregulować :) Raczej właśnie jako regulacja, więc
    > nie dopytywałem...

    Podstawowa sprawa to wymaga zlokalizowania co się odkształciło i czy
    samochód jest bezpieczny na drodze.

    Uderzenie w koło z całą pewnością nie spowodowało że drążek kierowniczy
    wkręcił się na gwincie regulacyjnym, a pewnie coś się w zawieszeniu
    wygięło.
    I elementarne zasady bezpieczeństwa nakazują najpierw to odkształcenie
    zlokalizować i świadomie zdecydować czy samochód nadaje się do naprawy
    przez zmianę długości drążka kierowniczego czy wymaga wymiany uszkodzonego
    elementu.


    > "Amortyzatory są w porządku, bo sprawdzałem kąty i są zgodne z książką.
    > Geometria była przestawiona, być może wózek (?) dostał, zrobiły się
    > jakieś naprężenia, ale dało się to wszystko wyregulować i nic nie
    > ściąga, jak by jeszcze coś było nie tak, to proponuję wyważyć koło, ale
    > jak się przejechałem, to dla mnie jest wszystko ok."

    A to był Cytryn czy Gumiak? ;)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: