  • Data: 2016-01-13 13:06:32
    Temat: Re: uderzenie bokiem
    Od: twistedme <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-01-13 o 13:01, yabba pisze:
    > Użytkownik "twistedme" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Chociażby z ciekawości się dowiedzieć, co było uszkodzone i opisać na
    > grupie rozwiązanie tego problemu dla następnych pechowców.
    > A tak mamy tylko duży opis problemu, pstryk i magicznie naprawione.

    Nie sądziłem, że konieczność ustawienia zbieżności jest traktowana jako
    awaria, skoro da się wyregulować :) Raczej właśnie jako regulacja, więc
    nie dopytywałem...

    Cytuję co mi powiedział:

    "Amortyzatory są w porządku, bo sprawdzałem kąty i są zgodne z książką.
    Geometria była przestawiona, być może wózek (?) dostał, zrobiły się
    jakieś naprężenia, ale dało się to wszystko wyregulować i nic nie
    ściąga, jak by jeszcze coś było nie tak, to proponuję wyważyć koło, ale
    jak się przejechałem, to dla mnie jest wszystko ok."