  • Data: 2016-01-13 20:12:27
    Temat: Re: uderzenie bokiem
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:n76625$2e0$...@n...news.atman.pl...
    "J.F." 569613c9$0$702$6...@n...neostrada.pl

    >W takim zawieszeniu jest jakaś ,,geometria''?
    >Pytam tylko -- jeszcze nie drwię. :)
    >Panna Mercedes miała ,,geometrię'', ale od kiedy mam Volvo, nie
    >ma mowy o ,,geometrii'' zawieszenia.

    geometria jak najbardziej jest, wszyskie parametry sa, tylko ze, poza
    zbieznoscia, nieustawialne.

    Ale nie ma takiej rzeczy, ktorej odpowiednio ciezkim mlotkiem nie
    daloby sie przestawic :-)

    >W salonie powiedziano mi,
    >że żadne mcphersony (nawet te za 350 tysięcy pln) nie mają :)
    >regulacji poza zbieżnością. :)

    WIdac trzeba kupic drozsze
    http://www.kw-suspensions.pl/kw-clubsport-unibal-top
    -mounts-sway-bars/

    >To jednorazówki -- skrzywisz coś,
    >przestawisz -- i masz powód do kupna nowego samochodu.

    Zalezy co skrzywisz - amor, wahacz ... ale i samochod daje sie
    wyprostowac :-)

    J.