  • Data: 2016-01-13 23:36:12
    Temat: Re: uderzenie bokiem
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "yabba" 5696aefc$0$22826$6...@n...neostrada.pl

    > Niekoniecznie Cię okłamali. Twoje Volvo może mieć nieregulowalne kąty.

    Mówili, że tak ma każdy samochód oparty o mcpherson.
    Spytałem, czy Volva za 350 tysięcy też -- odparli,
    że nie tylko wszystkie Volva, ale wszystkie samochody
    z mcphersonem. Wg nich są jakieś szczątkowe regulacje
    typu obrót amortyzatora czy wymiana amortyzatora, ale
    ogólnie -- po prostu samochód starzeje się...

    Konstrukcja jednorazowa, ale tania.

    > Napiszę jeszcze raz: możliwość regulacji zależy od modelu samochodu.
    > W tych co widziałem, to pochylenie koła regulowało się śrubami mimośrodowymi.

    A wyprzedzenie sworznia zwrotnicy?
    (to, co odpowiada za samoprostowanie kół i kontrowanie do wiatru bocznego)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'