  • Data: 2016-01-13 19:46:25
    Temat: Re: uderzenie bokiem
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." 569613c9$0$702$6...@n...neostrada.pl

    "twistedme" 56960ac3$0$653$6...@n...neostrada.pl

    > Trzeci warsztat: "Skrzywiony mcpherson, do wymiany"

    W takim zawieszeniu jest jakaś ,,geometria''?
    Pytam tylko -- jeszcze nie drwię. :)
    Panna Mercedes miała ,,geometrię'', ale od kiedy mam Volvo, nie
    ma mowy o ,,geometrii'' zawieszenia. W salonie powiedziano mi,
    że żadne mcphersony (nawet te za 350 tysięcy pln) nie mają :)
    regulacji poza zbieżnością. :) To jednorazówki -- skrzywisz coś,
    przestawisz -- i masz powód do kupna nowego samochodu. Zanim
    kupisz, możesz wymienić amortyzator. Ponoć można czasami taki
    amortyzator jakoś obrócić...

    W Pannie Mercedes jest pełne regulacje:

    przód: zbieżność, pochylenie i wyprzedzenie
    tył: zbieżność i pochylenie

    ale tylne koła są trudne (potrzebne są pogięte klucze) do regulacji.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'