    From: "Ivam" <f...@-...fm>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: ubrania tekstylne - top 10 na 2009
    Date: Sat, 29 Aug 2009 21:21:17 +0200

    "Piotr Rezmer" <p...@W...ens.net.pl> wrote in message
    news:h7bu97$9ap$1@inews.gazeta.pl...
    > Impregnować - nie impregnowałem.

    Wez zaimpregnuj i moze sie okazac, ze membrana dalej dziala... polecam z
    tych w sprayu (czyli juz po praniu) Woly Sport Textproof, a do prania Nikwax
    Direct Wash-In.

    > Mycie - ręczne z płynem Hey Sport Tex wash ( na etykietce napis: for
    > bekleidung mit Gore-Tex).

    Nie znam, ale gugiel mowi, ze to do prania, a do impregnacji jest Hey Sport
    Impra Wash... co do prania recznego, to uwazam za strate czasu - zeby dobrze
    wyprac membrane trzeba sie nameczyc i troche to trwa. Polecam (jesli kurtka
    ma mozliwosc prania w automacie - czyli wszystkie protektory sa wyciagalne i
    nie patrzylbym na zalecenia producenta, bo zwykle podaja zapobiegawczo)
    dokladnie wyprac (nawet kilka razy) na jakims programie do delikatnych
    rzeczy i zaimpregnowac. Niektore (nie znam akurat tej Twojej) membrany w
    ogole nie dzialaja gdy sa brudne - dlatego najczesciej przemakaja w
    okolicach lokci, mankietow, itp.

    > Mam wrażenie, że membrana jest mechanicznie uszkodzona, bo po kilkunastu
    > minutach jazdy w średnim deszczu miałem mokre łokcie od wewnątrz. Może się
    > uszkodziła przy wyciąganiu protektorów przed płukaniem.

    Wez sprawdz moja metode... mozna zaoszczedzic troszke kasy... no chyba, ze
    kurtka jest tak zniszczona/znudzona, ze niezaleznie od wszystkiego i tak
    kupisz nowa;)

    A jak bedziesz szukal nowej to tak jak szynszyll radzil - gore-tex jest
    najlepszy.

    --
    pzdr:
    Ivam