  • 11. Data: 2011-12-06 19:54:28
    Temat: Re: ubek
    Od: to <t...@x...abc>

    begin marcin

    > pomijajac to ze twoi rodzice to debile (podobnie jak ich produkt)

    Nie przeginaj pajacu.

  • 12. Data: 2011-12-06 19:56:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "to" <t...@x...abc> napisał w wiadomości
    > begin marcin

    > Nie przeginaj pajacu.

    Po co go wyciągasz z kibla?

  • 13. Data: 2011-12-06 19:59:20
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    spierdalaj przyglupie

  • 14. Data: 2011-12-06 20:00:08
    Od: "Deflegmator" <w...@M...pl>

    marcin wrote:

> [...]
    Dziecko_w_bagazn

    > tez sie zastanawiam jakim trzeba byc tepym chujem/pizda zeby narazac
    > zycie dziecka w ten sposob.

    Gówno tam narażać:

    http://moto.gadu-gadu.pl/5623534881289365324/tragicz
    ny-wypadek-przezyl-b
    o-jechalw-bagazniku

    http://tinyurl.com/cqmbz7g

    :D

    --
    Deflegmator

  • 15. Data: 2011-12-06 20:04:59
    Od: to <t...@x...abc>

    begin John Kołalsky

    > Jak byłem mały to na furmance bez pasów jechałem.

    Czy pozwałeś już o to swoich rodziców?

  • 16. Data: 2011-12-06 20:33:29
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Wiesiaczek wrote:

    > http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34862,10767593,
    Dziecko_w_bagazniku_Smarta__Bo_nie_mieli_wiekszego.h
    tml

    > A co to ten ubek?

    twoja rodzinka...

  • 17. Data: 2011-12-06 21:19:15
    Od: "Bastion" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Wiesiaczek" <c...@v...pl> napisał w wiadomości
    > GW wrote:
    > A co to ten ubek?

    Nie ubek tylko pulkownik Zuber - z Londyn;)

  • 18. Data: 2011-12-06 21:20:35
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 12/06/2011 06:45 PM, GW wrote:
> [...]
    >
    > http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34862,10767593,
    Dziecko_w_bagazniku_Smarta__Bo_nie_mieli_wiekszego.h

    Zawsze można powiedzieć, co za ubek jebany, albo co za szlachetny
    samarytanin. Uratował dziecku życie. tzw Reframing.

    A może zgodnie z selekcją naturalną powinni wszyscy się rozjebać?
    Jak rodzice wsadzają dziecko do bagażnika, to to dziecko jak będzie
    duże to co zrobi? Może wjedzie w kogoś z nas? I pozabija kogoś
    z naszych bliskich?

  • 19. Data: 2011-12-06 21:28:04
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Bastion,

    Tuesday, December 6, 2011, 9:19:15 PM, you wrote:

    > Nie ubek tylko pulkownik Zuber - z Londyn;)

    Nie ma takiego miasta jak Lądyn - jest Lądek i Lądek Zdrój!

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 20. Data: 2011-12-06 21:35:15

    On 12/06/2011 09:28 PM, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Nie ma takiego miasta jak Lądyn - jest Lądek i Lądek Zdrój!

    Miś: Londyn - miasto w Anglii.
    Kobieta na poczcie: To co mi pan nic nie mówi ?!
    Miś: No mówię pani właśnie.
    Kobieta na poczcie: To przecież ja muszę iść i poszukać. Cholera jasna...