    From: AlexY <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: uP ze sprzętowym 1-wire - istnieje?
    Date: Fri, 23 Nov 2012 12:21:54 +0000

    Sylwester Łazar wrote:
    [..]
    > Wady:
    > - estetyka nieakceptowalna przez ?one i go?ci
    > - przeka 1/4 nik dyskwalifikuj? projekt, co kolega sam poniek?d przyzna? w
    > s?owach:
    > "Tanio i w razie awarii da sie zestawiae na dowolnym innym pc-cie."
    > Chodzi mi o za?o?enie, ?e bedzie jaka? awaria.
    > Wiem, ?e mowa tu o laptopie, ale sam nie wiem, co pierwsze ulegnie
    > uszkodzeniu.

    Tylko że te tablety naścienne to też takie mini laptopy, nawet gorsze
    bym powiedział bo ze względu na skrajną miniaturyzację mają jeszcze
    gorsze odprowadzanie ciepła niż zwykły laptop.
    Co do estetyki, lepiej mieć tableta powieszonego w każdym pokoju czy
    telefon w kieszeni / tableta wifi w szufladzie?

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html