  • Data: 2012-11-23 13:12:50
    Temat: Re: uP ze sprzętowym 1-wire - istnieje?
    Od: "Sylwester Łazar" <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > u mnie stary laptop na XPku czyta czujniki 1wire i macha przekaźnikami
    > sterowania. Dostęp przez zdalny dostęp skądkolwiek. Tanio i w razie awarii
    > da sie zestawić na dowolnym innym pc-cie.
    > Lapek bierze 16W, da sie w sensownej cenie zejsc nizej? Ile biorą te
    > dedykowane cuda na scianie? Własciwie mógłbym zastosowac rassbery pi ale
    na
    > linuxie sie nie znam i bedą kłopoty z programem na to :/
    Witam po długiej przerwie.
    Rozwiązanie ciekawe na początkowym etapie.
    Wady:
    - estetyka nieakceptowalna przez żonę i gości
    - przekaźnik dyskwalifikują projekt, co kolega sam poniekąd przyznał w
    słowach:
    "Tanio i w razie awarii da się zestawić na dowolnym innym pc-cie."
    Chodzi mi o założenie, że będzie jakaś awaria.
    Wiem, że mowa tu o laptopie, ale sam nie wiem, co pierwsze ulegnie
    uszkodzeniu.
    pozdrawiam
    Sylwester Łazar
    http://www.alpro.pl -Systemy Elektroniczne