  • Data: 2012-11-23 14:34:54
    Temat: Re: uP ze sprzętowym 1-wire - istnieje?
    Od: "Budyń" <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sylwester Łazar" <i...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:k8np72$g5e$1@mx1.internetia.pl...
    > Wady:
    > - estetyka nieakceptowalna przez żonę i gości

    u mnie goscie w kołowni nie siedzą, lapka nie zobaczą. Ty mógłbys za pomocą
    zdalnego dostępu z poziomu smartfona tym sterowac. Zresztą całe sterowanie
    załatwia sie raz a potem o tym zapomina.

    > - przekaźnik dyskwalifikują projekt, co kolega sam poniekąd przyznał w
    > słowach:

    lapek to lapek, a wykonawczy moduł przekaźników to druga sprawa. Kazde z
    nich moze sie zepsuc. Lapka podmienic łatwo. Moduł trzeba miec na zapas,
    zeby w srodku zimy sie nie zdziwic - ale on majątku nie kosztuje. Zresztą u
    ciebie też jakis moduł wykonawczy musi być.

    > Chodzi mi o założenie, że będzie jakaś awaria.

    A wychodzisz z załozenie ze u ciebie nic nigdy sie nie zepsuje? Ciekawe
    podejscie, takie opotymistyczne nieco :-)

    b.