  • Data: 2009-03-08 13:12:58
    Temat: Re: uC poczatek
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ghost wrote:

    > Owszem ma duza bezwladnosc, gdyby nie ona 51 juz by dawno nie bylo.

    Hardware ma dużą bezwładność. Znalazłem "płytkę od telegazety" na 8051 w
    jakimś badziewnym acz nowym TV CRT która była identyczna jak ta z
    staruszka Sanyo mającego 20 lat. To jest rynek na '51 - hardware. Rzecz
    w tym że kodu w środku nikt nie ruszal od 20 lat zapewne.

    > Owszem jest sredniowieczny, ale nie powoduje, az takich problemow jak
    > nieprzymierzajac wspomniany COBOL, zwlaszcza jesli kod jest np. w C. I
    > to powoduje, ze on do tej pory jest na rynku.

    Przeciez '51 powoduje same problemy :) ... w porównaniu z czymkolwiek innym.