  • Data: 2009-03-08 14:36:26
    Temat: Re: uC poczatek
    Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gp0k20$64u$1@achot.icm.edu.pl...

    > Co może przebic np. ATmege8 w cenie 3zł co jest klonem 8051? A może mówisz
    > o kosztach przestawienia developingu? Jesli tak to przeciez wlasnie
    > mówiłem, ze z tego powodu 8051 naprawdę umrze wraz z ostatnim developerem
    > i niech sobie tam siedzi.

    No ale zobacz. Masz zespol klepaczy samych 51. Firma sie rozwija i
    przyjmujesz nowego. I ten nowy tez najepiej jakby klepal w 51, bo:
    1. Inni beda rozumieli to co on napisze.
    2. Rosnie wiedza zespolowa, ludzie sie nawzajem wspieraja.

    Zeby utworzyc nowa grupe na inny procesor trzeba okazji. Dlatego ten proces
    jadnak bedzie mial spory bezwlad.

    Gdyby nie to, nie byloby juz 51 na rynku.