  • Data: 2009-03-08 15:29:40
    Temat: Re: uC poczatek
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sebastian Biały pisze:
    > Co tu demonizować. Przecież to jest procesor średniowieczny. Po prostu
    > pozwolmy mu odejśc w spokoju zamiast co chwile reanimować pokazując że
    > na nim tez się da pisać soft. Da się no i co z tego skoro pod każdym
    > możliwym względem jest odstajacy od współczesnych rozwiązań?

    No ale co w nim złego? Silniki krokowe wolniej obraca? Zegarki na nim
    spieszą? Klawiatury mylą znaki?
    Że średniowiecze? Widelec też jest średniowieczny, a wciąż w wersji 1.0.
    Spory rynek uC to pierdoły do zrobienia na bramkach - podnośniki,
    alarmy, kręciołki, inne takie bzdury z miganiem ledami włącznie.
    Oprogramowanie pisze się jedną dniówkę. W asemblerze. Jest 100%
    gwarancji, że będzie działać, cena układu to dwa i pół złotego w detalu
    brutto. No to co źle jest z tym, poza tym, że to niemodne?

    > PS. Kiedyś pisalem w '51 bo innych nie było. Od czasu kiedy atmel z avr
    > przebił glową betonowe horyzonty developerow wreszcie mamy wybór. Dzieki
    > mu za to.

    Zatem niech każdy wybiera.

    --
    pozdrawia Adam