  • Data: 2009-12-30 11:02:01
    Temat: Re: u?ytkownicy iPhone s? chorzy psychicznie
    Od: Szadzik <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Dla ZU (zwyklego uzytkownika) owszem takm ja tam sobie ROMY zmieniam bo
    > lubie. A teraz zadanie domowe. Podejdz do pierwszej lepszej osoby na
    > ulicy i pokaz je iphona i WM. Zrozumiesz wtedy gdzie tkwi rozwiazanie.

    > Ale widziales fora WM prawda i zapewne czytales jak to Omnia trafila do
    > ludu i zaczely sie pytania tak banalne ze leb urywa ? I prosze nie mow
    > ze w WM wszystko jest takie proste i intuicyjne jak w iphonie.

    Oczywiście, że wybiorą ipoo - ale nie dlatego że jest prosty w użyciu,
    botego na pierwszy rzut oka nie widać. Zrobią to dlatego, że wygląda jk
    zabawka z odpustu - kolorowy, dużo kolorowych ikonek, oo jakie fajne
    ikonki kolorowe, ooo.

    --
    Szadzik

    I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.