  • Data: 2009-12-30 21:26:50
    Temat: Re: użytkownicy iPhone są chorzy psychicznie
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.12.09 17:38, ToMasz pisze:

> [...]
    ^^^^
    > a myszki optyczne to gips? omnia i780 Xperia?
    Nie znam, nie używałem.
    > a tracbal? ( tu akurat nie znam zadnego z WM, ale andriod też sie liczy
    > czy nie?)

    Ale czytałeś moje zdanie przed odpisaniem?

    > a hub usb, dzieki któremu podłączysz mysz z PC? tośka G900

    LOL, mam z telefonem nosić myszę na USB?
    LOL

    > a klawiatura hardwarowa dzieki której rzadziej siegniesz po rysik? sam
    > sobie poszukaj modeli.

    Dziękuję postoję. Wolę 2x cieńszy tel od tela z klawą HW.

    > ma spójny, bo jest jeden. TAk samo mozna powiedzieć o nokiach 33XX.
    > takiego samego nakładu pracy i użycia 2 rąk, wymaga wielodotyk w iP jak
    > w wiekszości telefonów z WM praca rysikiem. Ale zawsze wygodniej bedzie
    > używać klawiatury hardwarowej, zawsze precyzyjniejszy bedzie ryski lub
    > mysz optyczna, od palca.

    Srutu pierdutu.
    iP i jego aplikację wpisują się w wspólne GUI.
    A aplikacje WM są od sasa do lasa. Ile developer miał inwencji na tyle
    GUI aplikacji potrafi być odjechane.

    --
    Pete