eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsm[tylko WM] Skazany na dotykowca... Ktory ekran najmniej delikatny? [+refleksja]Re: [tylko WM] Skazany na dotykowca... Ktory ekran najmniej delikatny? [+refleksja]
  • Data: 2009-10-22 09:29:36
    Temat: Re: [tylko WM] Skazany na dotykowca... Ktory ekran najmniej delikatny? [+refleksja]
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ALEX John Calder pisze:
    > ToMasz ni au koto ha itsumo tanosii

    > Podzielisz się tymi freeware?

    Auto calls records -nagrywa, alreader2-do czytania ksiazek w wielu
    uzywanych formtach, mocha FTP- serwer ftp, przydaje sie gdy chce
    zobaczyć fotki zrobione telefonem 3 min temu, na ekranie PC. Mdic-
    słownik, i do niego bazy w postaci: ang-pl, ger-pl, pl-angl,
    encyklopedia, sł wyr obcych... zastosowan od groma. TCPmp-odtwarzacz
    wszystkiego (filmów w różnych kodowaniach)tMan -taki niby task manager,
    ale przedewszystkim po kliknieciu w krzyzyk zamyka program, ale nie
    każdy. bo naprzykład total commandera nie zamykam nigdy wiec tMan też
    nie moze. xnview - do obrazków, bo ja niemam dobrej przegladarki - ty
    raczej bedziesz miał od HTC. NAtomiast ja mam klawisze, wiec mnie
    AEButton+(7$) załatwia te i inne ( "latarka" szybki sms, szybki
    appointment, rotate screen, kalkulator itp) programy(ich uruchomienie)
    jednym przyciskiem.
    ToMasz