  • 31. Data: 2010-03-21 12:04:12
    Temat: Re: tvn 16/9
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 14 Mar 2010 21:08:03 +0100, jerzu
    <t...@p...onet.pl> wrote:

    >ZTCZ to MiniMini nadaje czasami filmy w formacie 16:9, które są
    >prawidłowo wyświetlane i na panoramie (wypełniony cały ekran) i na TV
    >4:3 (letterbox).

    Teraz właśnie leci na MiniMini film nadawany w 16/9. Na starym, 14
    calowym Sharpie idzie jako letter-box, a na plazma 16/9 automatycznie
    się przełącza w tryb 16/9. Czyli można nadawać tak aby wilk był syty i
    owca cała :P

    P.S. Kablówka UPC Warszawa.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 32. Data: 2010-03-21 12:38:23
    Od: "Arek" <a...@a...2a.pl>

> [...]
    > calowym Sharpie idzie jako letter-box, a na plazma 16/9 automatycznie
    > się przełącza w tryb 16/9. Czyli można nadawać tak aby wilk był syty i

    z sat nadawane jest MiniMini 16:9

    Arek.

  • 33. Data: 2010-03-21 14:32:08
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 21 Mar 2010 13:38:23 +0100, "Arek" <a...@a...2a.pl>
    wrote:

    >z sat nadawane jest MiniMini 16:9

    To ja wiem.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 34. Data: 2010-03-24 00:14:57
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    > nie mieszaj, bo tvn jest w 16:9 tylko nie wszystko, zależy jaki materiał,
    > ale np fakty idą 16:9 na tvn hd, a na zwykłym w 4:3.

    TVN z reguły NIE JEST NADAWANY W FORMACIE 16:9.
    Jest nadawany w dziwnym 16:9 wsadzonym w 4:3 z pasami
    u góry, na dole, z lewej i z prawej.
    Gdy moja żona coś oglada na tej stacji zazwyczaj kwituję
    to: zmień ten YOU TUBE na jakiś normalny kanał.
    Ręczę Ci że tuner Philips HD oraz TV 16:9 po HDMI mam
    ustawione prawidłowo, prawidłowo to znaczy ŻADNEGO
    SKALOWANIA w przypadku NADAWANYCH PASÓW. Pasy które
    są obecne w strumieniu MPEG muszę widzieć, bo tylko
    takie usawienie jest sensowne, chyba że ktoś jest ślepy
    jak kret i nie przeszkadza mu upskalowanie z 430 lini
    do 768 (matryce SD) mi jednak przeszkadza, mam dobry
    wzrok i nie chcę go stracić przez szajsowaty kanał.
    Dodam że w YOU TUBE sporo materiału jest już w rozdzielczości
    480p czy nawet 720p. Przy czym te 480 to już jest
    jakość tak ok. 3 razy lepsza od TVN.

    Dla Twojej wiedzy nie wszyscy mają ochotę rozciągać te
    kilka pixeli, jakości VHS ,na całym ekranie i chociaż proporcje
    może by się zgadzały to FORMAT NIE.
    Mylisz pojęcie FORMATU i PROPORCJI ... one nie są tożsame.
    Może zacznij od przeczytania instrukcji obsługi sprzętu który
    posiadasz bo mogę się założyć że leża na strychu w kartonach
    i nigdy nie były nawet otwierane.

    --

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 35. Data: 2010-03-24 10:38:52
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 24 Mar 2010 01:14:57 +0100, Tomy M. napisał(a):

> [...]
    > ustawione prawidłowo, prawidłowo to znaczy ŻADNEGO
    > SKALOWANIA w przypadku NADAWANYCH PASÓW. Pasy które

    Miej pretensje do swojego operatora, że wypuszcza taki badziew. W ence
    idzie normalnie 16:9

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 36. Data: 2010-03-24 12:07:34
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Miej pretensje do swojego operatora, że wypuszcza taki badziew. W ence
    > idzie normalnie 16:9

    i co warto dodać jest szybka zmiana formatu po jednym przyciskiem.
    (indywidualne dla każdego kanału)

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

  • 37. Data: 2010-03-24 14:09:19
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    > Waldek Godel pisze:

    > i co warto dodać jest szybka zmiana formatu po jednym przyciskiem.
    > (indywidualne dla każdego kanału)

    Piszę o kanałach z SAT.

    --

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 38. Data: 2010-03-24 14:13:56
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 24 Mar 2010 15:09:19 +0100, Tomy M. napisał(a):

    > Piszę o kanałach z SAT.

    ja też. I wciąż pozostaje ci winić swojego dostawcę.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 39. Data: 2010-03-24 15:13:13
    Od: "Arek" <a...@a...2a.pl>

    > ja też. I wciąż pozostaje ci winić swojego dostawcę.

    o czym Ty piszesz ? przecież TVN jest jeden dla wszystkich platform
    jedynie TVN HD może mieć z satelity inne parametry

    Arek.

  • 40. Data: 2010-03-24 15:32:32
    Od: "MF[PL]" <s...@w...pl>

    W dniu 2010-03-24 11:38, Waldek Godel pisze:

    > Miej pretensje do swojego operatora, że wypuszcza taki badziew. W ence
    > idzie normalnie 16:9

    16:9 to jest tvn hd. Zwykły tvn leci w ordynarnym letterbox-ie.
    Przed chwilą sprawdzałem.