  • 1. Data: 2010-03-13 18:07:50
    Temat: TVP1, Jarocin
    Od: Kenjiro <k...@s...pl>

    Staram się zidentyfikować pewien utwór. To może być bardzo trudne dla
    kogoś, kto nie oglądał ostatnio TVP1. Widziałem fragment takiego
    reportażu o festiwalu w Jarocinie w latach komuny, był fragment utworu
    Kory z Manaamu, kawałek wywiadu z Tomkiem Lipińskim, ale mnie interesuje
    taki wolniejszy utwor, bardziej przejmujący, który pojawił się w
    momencie, kiedy grupa ludzi próbowała zatrzymać jadącego Stara. Pamiętam
    tylko że było "cośtam cośtam łez".
    Oglądał to ktoś? Pomoże?

  • 2. Data: 2010-03-13 22:00:17
    Temat: Re: TVP1, Jarocin
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Sat, 13 Mar 2010 19:07:50 +0100, Kenjiro napisał(a):

    > Staram się zidentyfikować pewien utwór. To może być bardzo trudne dla
    > kogoś, kto nie oglądał ostatnio TVP1.

    to http://www.youtube.com/watch?v=Gqj1J36W5ZI&feature=r
    elated ?

    to pierwsze to turbo - dorosle dzieci. ale tam, zadnych lez nie ma w
    tekscie.

    --
    jg

  • 3. Data: 2010-03-15 10:31:10
    Od: Kenjiro <k...@s...pl>

    > to pierwsze to turbo - dorosle dzieci. ale tam, zadnych lez nie ma w
    > tekscie.

    Dzięki, to jest to! Musiałem coś źle usłyszeć, ale ważne, że udało się
    znaleźć!
    Super!