  • 1. Data: 2010-03-13 09:52:37
    Temat: Serial "Pierwsza miłość"
    Od: "Andrzej" <1...@4...pl>

    Czy ktoś mógłby podać imię i nazwisko aktora,
    który grał adwokata Pawła Krzyżanowskiego
    w odcinku serialu "Pierwsza miłość" nadanym
    na kanale PolSat w piątek 12.03.2010 (1068)?

    Pozdrawiam
    Andrzej

  • 2. Data: 2010-03-13 10:35:08
    Temat: Re: Serial "Pierwsza miłość"
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2010-03-13 10:52, Andrzej donosi, że:
    > Czy ktoś mógłby podać imię i nazwisko aktora,
    > który grał adwokata Pawła Krzyżanowskiego

    http://www.pierwsza-m.yoyo.pl/paweb3_krzybfanowski.h
    tml

  • 3. Data: 2010-03-13 10:45:20
    Od: "Andrzej" <1...@4...pl>

    > http://www.pierwsza-m.yoyo.pl/paweb3_krzybfanowski.h
    tml

    Ja pytałem o adwokata Pawła Krzyżanowskiego, a nie o niego samego.
    Dobrze jest umieć czytać. :-)

    Pozdrawiam
    Andrzej

  • 4. Data: 2010-03-13 10:53:13
    Od: noy <j...@k...mati.com.pl>

    tml

    > Ja pytałem o adwokata Pawła Krzyżanowskiego, a nie o niego samego.
    > Dobrze jest umieć czytać. :-)
    >
    > Pozdrawiam
    > Andrzej
    No chyba jest na tej stronie wyraźnie napisane

  • 5. Data: 2010-03-13 10:59:37
    Od: "Andrzej" <1...@4...pl>

    >>> http://www.pierwsza-m.yoyo.pl/paweb3_krzybfanowski.h
    tml

    > No chyba jest na tej stronie wyraźnie napisane

    No to chyba ja nie umiem czytać, bo tego tam nie widzę.
    Chodzi o aktora, który grał adwokata w ostatnim odcinku -
    scena w więzieniu.

    Pozdrawiam
    Andrzej

  • 6. Data: 2010-03-13 11:23:11
    Od: sat_diver <s...@s...info>

> [...]
    > który grał adwokata Pawła Krzyżanowskiego
    > w odcinku serialu "Pierwsza miłość" nadanym
    > na kanale PolSat w piątek 12.03.2010 (1068)?

    "Krzyżanowski poznaje także swojego adwokata - Macieja Lewkowskiego
    (Michał Skuratowicz)."

  • 7. Data: 2010-03-13 11:25:59
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2010-03-13 11:45, Andrzej donosi, że:
    tml
    > Ja pytałem o adwokata Pawła Krzyżanowskiego, a nie o niego samego.
    > Dobrze jest umieć czytać. :-)
    Czytać umiem, a serialu nie oglądam, toteż zrozumiałem, że pytasz o
    postać Pawła Krzyżanowskiego, który jest adwokatem.
    A to odpowiedź na Twoje pytanie:

  • 8. Data: 2010-03-13 11:36:51
    Od: "Andrzej" <1...@4...pl>

> [...]
    > A to odpowiedź na Twoje pytanie:
    > "Krzyżanowski poznaje także swojego adwokata - Macieja Lewkowskiego (Michał
    Bardzo Ci dziękuję. O to mi chodziło.
    Czy mógłbyś jeszcze napisać gdzie to znalazłeś?
    Zanim zapytałem na grupie szukałem w Google ale nie znalazłem.

    Pozdrawiam
    Andrzej

  • 9. Data: 2010-03-13 11:50:27
    Od: noy <j...@k...mati.com.pl>

    Dnia 13-03-2010 o 11:59:37 Andrzej <1...@4...pl> napisał(a):

    > No to chyba ja nie umiem czytać, bo tego tam nie widzę.
    > Chodzi o aktora, który grał adwokata w ostatnim odcinku -
> [...]
    Nie wiem kto w jakim odcinku grał, bo nie oglądam ale w linku jest jak byk
    napisane

    Mikołaj Krawczyk (ur. 27 stycznia 1981 roku w Katowicach) - polski aktor
    telewizyjny, filmowy i teatralny. itd

  • 10. Data: 2010-03-13 12:02:40
    Od: "Andrzej" <1...@4...pl>

> [...]
    napisane
    > Mikołaj Krawczyk (ur. 27 stycznia 1981 roku w Katowicach) - polski aktor

    Jeśli naprawdę chcesz pomóc, to wpierw przeczytaj wątek.

    Pozdrawiam
    Andrzej