  • Data: 2011-07-24 23:39:02
    Temat: Re: trwalosc swietlowek
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "RoMan Mandziejewicz" 1...@p...pl

    >>> Na LEDki nie łaska? :)

    >> A znasz taka 1000 lm ?

    > Chyba coś przespałeś...

    Ja -- niejedno. Podziel się więc swoją wiedzą dotycząca LEDek -- ja
    być może zajmę się mieszkaniem. :) Zimą jeździłem na przykład tutaj:

    http://www.polskaniezwykla.pl/web/place/search,1,-1,
    -1,-1,-1,-1,Ryszard%20Bo%C5%82towicz.html

    i myślałem sobie jakoś tak -- tylko co zdjęto mi gips z prawej
    ręki, dlatego włóczę się tuż obok ,,domu'', niemal wokoło bloku...
    Tak głupio usprawiedliwiałem się...

    Śnieg sypał się spod kół... Szybkość 50 km/h hipnotyzowała swą
    ,,majestatycznością''...
    No -- ale że było tuż po zdjęciu gipsu... ;)

    A teraz zauważam, że to nie jest wcale wokoło bloku... ;)
    A szybkość 60 km/h wcale nie jest mała... ;)
    Jak na leśną drogę gruntową...
    Wśród drzew (na szczęście przewrócone na ,,jezdnię'' przycinają
    tak, aby można było zmieścić się) dołów, korzeni, kamieni
    skaczących i chętnych do uderzania prosto pod spód samochodu...

    -=-

    No, i tak sobie myślę, że jeśli nie rozkręcę się tak, aby te rzeźby
    znalazły się ,,dookoła bloku'', będę myślał o przerabianiu nory ;)
    w mieszkanie. :) Wolałbym pojeździć -- zawsze to prostszy sposób
    pozbywania się pieniędzy, ;) ale trzeba odrobiny chęci i wysiłku...

    Wprawdzie wywalenie pleśni mocno poprawia moje samopoczucie (chcę
    jeździć coraz dalej; co gorsza ;) -- jeżdżenie sprawia, że czuję
    się jeszcze lepiej) ale być może jednak zacznę ,,oświetlać'', meblować itd... :)

    -=-

    Więc? Co możesz napisać o LEDkowym oświetlaniu wnętrz? :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'