  • Data: 2015-09-16 23:32:37
    Temat: Re: transformator mechaniczny...
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:55f97ff7$0$4788$65785112@news.neostrada.pl...

    > Czekaj czekaj ... a czy insolate/tion transformer to nie bedzie
    > "transformator oswietleniowy" ?

    To by chyba nie miał w nazwie wyrazu, który ustaliłem, że znaczy tyle, co
    nasłonecznienie, nasłoneczniony...
    Ale, kto by braci Italiańców rozkminił :)

    > google nie zna, ale we wloskiej/chinskiej/polskiej glowie moglo sie cos
    > takiego zrodzic.

    Więc dlatego myślę, że to jest jednak literówka. Często widuję literówki w
    tekstach dla piszącego obcojęzycznych. Nieraz w Teleekspresie robiąa sobie
    uszczypliwości z wyników pracy tlumaczy automatycznych. To jest śmieszne.
    Natomiast śmiesznym już nie jest problem zatruwania się tłumacza Google
    własnymi tłumaczeniami.

    > No, 14W strat to tylko taka hipoteza, choc niekoniecznie daleka od prawdy,
    > ale jak slonce sie swieci, to taki transformator raczej nie pracuje, wiec
    > moze i przetrwa :-)

    Ano właśnie, może wiec nazwa sugeruje, żeby nie używać?
    Bo sensu nie widzę tu zbytnio, prędzej insulating transformer -
    transformator bezpieczeństwa, to chociaż miało by sens, ale insolation, to
    nasłonecznienie, a isolation, to oddzielenie (ale słownik zeznaje też o
    izolacji, jak insulation...), insulation zaś izolacja, odizolowanie.

    --
    Telespamerzy:
    814605413 222768000 616285002 845383900 224093185 896510439 896126048