  • 31. Data: 2010-04-13 10:03:29
    Temat: Re: zdjęcie pary prezydenckiej
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim
    Janko Muzykant napisał(a):
    [...]
    > O zakłamaniu jeszcze kilka dni temu opluwających się nawzajem ludzi z
    > pierwszych stron gazet nawet nie wspomnę, bo to już bardzo żałosne.

    Ale dlaczego widzisz zakłamanie w tym, że ktoś szczerze opłakuje śmierć
    swojego - choćby nawet opluwanego - przeciwnika politycznego?

    --
    Pozdrowienia
    Janek (sygnaturka zastępcza)

  • 32. Data: 2010-04-13 10:11:09
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jan Rudziński pisze:

    > Ale dlaczego widzisz zakłamanie w tym, że ktoś szczerze opłakuje śmierć
    > swojego - choćby nawet opluwanego - przeciwnika politycznego?

    Bo ja nie opłakuję ludzi których nie lubiłem, a jeśli kogoś opłakuję, to
    go szanowałem za życia. To się chyba nazywa konsekwencja.
    Więcej powiem, nie opłakuję kilku wczorajszych ofiar wypadków, choć
    pewnie gdybym je znał, przynajmniej część zasługiwałaby na to.

    Tak, wiem że polityka i media to bardzo droga zabawa w kłamstwa i tam
    się często ''nie lubi na niby'', ale ja się w to nie bawię, po prostu.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 33. Data: 2010-04-13 10:12:22
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Janko Muzykant pisze:
    > Więcej powiem, nie opłakuję kilku wczorajszych ofiar wypadków

    Miałem na myśli wypadki samochodowe, których ofiary mają pecha być
    zupełnie w cieniu tego, o czym się mówi.

  • 34. Data: 2010-04-13 10:25:07
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    Janko Muzykant napisał(a):

    > Bo ja nie opłakuję ludzi których nie lubiłem, a jeśli kogoś opłakuję, to
    > go szanowałem za życia.

    No ale to jest Twoja postawa. IMHO nie masz podstaw, aby innym, którzy
    widzą to trochę inaczej, zarzucać aż zakłamanie.

  • 35. Data: 2010-04-13 10:43:54
    Temat: Re: tragedia tragedią ale WAWEL to GRUBA przedsada
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    > Tragedia tragedią, ale jaki jest sens bicia piany tutaj?

    a jaki jest sens zbierania się na krakowskim przedmieściu i w innych
    miejscach.
    jestem na grupie kilka lat w wieloma z Was rozmawiałem więc dzielę się
    emocjami.

    > Żeby pokazać siebie od kiepskiej strony przed jak największą
    > liczbą ludzi? Bo jeśli serio przeszkadza Ci grób jeszcze
    > jednej urzędującej głowy państwa, to zacznij zbierać podpisy
    > pod petycją...

    Dla mnie to dowód megalomani całej rodziny. teraz nikt im nie odmówi a gdyby
    nie tragedia to za kilka miesięcy śp. Prezydent odszedłby na emeryturę. Po
    naturalnej śmierci za kilkanaście/kilkadziesiąt lat może zaproponowanoby mu
    Powązki albo KatedręWarszawską.

    Dobrze pamiętam dyskusje o tym, że Miłosz nie zasługuje na grób na
    Krakowskiej Skałce (tylko dlatego ze pisał o naszych przywarach) a dorobek
    tych dwóch Polaków trudno porównywać.

  • 36. Data: 2010-04-13 11:21:52
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jan Rudziński pisze:
    > No ale to jest Twoja postawa. IMHO nie masz podstaw, aby innym, którzy
    > widzą to trochę inaczej, zarzucać aż zakłamanie.

    Ale mam podstawy by wygłaszać swoją opinię na ten temat, podstawy
    konstytucyjne. Dla niektórych np. Magdalenka była polityką, dla innych
    nieszczerością.
    Nie ma co tego ciągnąć, ja jestem po stronie konsekwencji, co nie ma nic
    wspólnego z brakiem wybaczenia (gdyby ktoś to czasem chciał utożsamiać).
    I koniec pieśni.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /uwielbiam zapach próżności o poranku/

  • 37. Data: 2010-04-13 11:46:52
    Od: Anonymouse <j...@g...pl>

    On 12 Kwi, 20:25, dominik <u...@d...net.pl> wrote:

    > Czy mi się wydaje czy na zdjęciu w ogrodzie prezydentowej ktoś uśmiech
    > wklejał?
    > o tu:http://tiny.pl/hgn3f

    Nie, to C5D takie efekty robi.

  • 38. Data: 2010-04-13 11:50:58
    Od: Anonymouse <j...@g...pl>

    On 13 Kwi, 08:48, "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> wrote:
    > "Kokos" <k...@k...com> napisał

    > Na szczęście moja mentalność różni się od Twojej.

    > I bilans dokonań nadal oceniam negatywnie - tu się nic nie zmieniło.

    To wymień proszę, ten negatywny bilans w kilku, kilkunastu
    punktach ....
    bo zawsze takie gadanie się kończy na ogólnych stwierdzeniach, rodem z
    TVN.

  • 39. Data: 2010-04-13 11:58:31
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "TheGuru" napisał

    > a jaki jest sens zbierania się na krakowskim przedmieściu i w innych
    > miejscach.
    > jestem na grupie kilka lat w wieloma z Was rozmawiałem więc dzielę się
    > emocjami.

    Może zostaw swoje emocje dla siebie, co ?
    Każdy ma swoje i każdy radzi sobie z nimi na swój sposób.

    adam

  • 40. Data: 2010-04-13 13:14:12
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    Użytkownik "adam" <j...@o...maile.com> napisał
    w wiadomości news:4bc45c5e$1@news.home.net.pl...
    > Użytkownik "TheGuru" napisał

    > Może zostaw swoje emocje dla siebie, co ?
    > Każdy ma swoje i każdy radzi sobie z nimi na swój sposób.

    a jak radzisz sobie ze sobą ?