    From: Janko Muzykant <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: zdjęcie pary prezydenckiej
    Date: Tue, 13 Apr 2010 12:11:09 +0200

    Jan Rudziński pisze:

    > Ale dlaczego widzisz zakłamanie w tym, że ktoś szczerze opłakuje śmierć
    > swojego - choćby nawet opluwanego - przeciwnika politycznego?

    Bo ja nie opłakuję ludzi których nie lubiłem, a jeśli kogoś opłakuję, to
    go szanowałem za życia. To się chyba nazywa konsekwencja.
    Więcej powiem, nie opłakuję kilku wczorajszych ofiar wypadków, choć
    pewnie gdybym je znał, przynajmniej część zasługiwałaby na to.

    Tak, wiem że polityka i media to bardzo droga zabawa w kłamstwa i tam
    się często ''nie lubi na niby'', ale ja się w to nie bawię, po prostu.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl