-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipartne
rs.pl!not-for-mail
From: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: toyota po raz kolejny
Date: Fri, 12 Mar 2010 11:58:35 +0100
Organization: GTS Energis
Lines: 31
Message-ID: <hnd6lk$2bn0$1@news2.ipartners.pl>
References: <hnafc1$h2e$1@inews.gazeta.pl> <4...@n...home.net.pl>
<e...@i...googlegroups.com>
<hnbga4$bl2$4@nemesis.news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: nanajuushi.ipartners.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news2.ipartners.pl 1268391412 77536 157.25.157.219 (12 Mar 2010 10:56:52
GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: 12 Mar 2010 10:56:52 GMT
In-Reply-To: <hnbga4$bl2$4@nemesis.news.neostrada.pl>
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2263595
[ ukryj nagłówki ]Tomasz Pyra pisze:
> choczsz pisze:
>> On 11 Mar, 11:26, LEPEK <n...@n...net> wrote:
>>> Jeśli szarpnięty w panice do góry - nie, to nie jest bezpieczne: tył
>>> będzie chciał koniecznie zamienić się z przodem, a przy niekorzystnych
>>> warunkach w połowie zamiany dach przejmie inicjatywę i zechce prowadzić
>>> będąc jak najbliżej asfaltu. A potem...
>>
>> Co za bzdury wypisujesz....
>> Jakim cudem zablokowane tylne kola moga chciec wyprzedzic przod?
>
> Ano takie cuda - wbrew temu co mogłoby się wydawać jednoczesne stałe
> napędzanie przodu i hamowanie tyłu zamiast stabilizować pojazd,
> spowoduje utratę kontroli praktycznie nie do opanowania.
Z tym napędzaniem to bym się nie rozpędzał :) Napędzanie może
ustabilizować pojazd. Zobacz na rys. i wyobraź sobie co się stanie
jeśli koło przednie nie będzie swobodne tylko zacznie ciągnąć
w przód, coraz silniej.
http://img138.imageshack.us/img138/8973/hamowaniemot
o.jpg
Siła na kołach przednich się nie zmieni (przy uproszczonych
założeniach "szkolej" siły oporu) ale zmieni się jej kierunek
a zatem i ramię siły, w pewnym momencie r1 spadnie poniżej r2
i pojazd przestanie się obracać. Dodatkowo, wystarczy lekki
ruch kierownicą żeby regulować moment obracający jak się chce.
--
Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.
Następne wpisy z tego wątku
- 12.03.10 12:13 Jakub Witkowski
- 12.03.10 12:27 MadMan
- 12.03.10 13:43 Axel
- 12.03.10 13:52 Jakub Witkowski
- 12.03.10 14:55 MadMan
- 12.03.10 15:46 MadMan
- 12.03.10 16:22 kakmar
- 12.03.10 18:38 Tomasz Pyra
- 12.03.10 18:54 Tomasz Pyra
- 12.03.10 18:57 Tomasz Pyra
- 12.03.10 19:00 Tomasz Pyra
- 12.03.10 19:05 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Najnowsze wątki z tej grupy
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
Najnowsze wątki
- 2025-01-23 5G Apokalipsa - nie tylko dla tutejszych przeżuwaczy podpiczników
- 2025-01-23 wodor
- 2025-01-23 Zawór grzybkowy - jaki producent
- 2025-01-23 Warszawa => Expert IT Recruiter 360 <=
- 2025-01-23 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-01-23 Citi Handlowy promocja na kartę kredytową
- 2025-01-22 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-22 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-22 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-22 pokolenie Z
- 2025-01-22 Wyświtlacz ramki cyfrowej
- 2025-01-22 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-01-22 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-22 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-22 oferta na ubezpieczenie OC życie prywatne