eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[press]toyota po raz kolejny › Re: toyota po raz kolejny
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipartne
    rs.pl!not-for-mail
    From: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: toyota po raz kolejny
    Date: Fri, 12 Mar 2010 11:58:35 +0100
    Organization: GTS Energis
    Lines: 31
    Message-ID: <hnd6lk$2bn0$1@news2.ipartners.pl>
    References: <hnafc1$h2e$1@inews.gazeta.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <e...@i...googlegroups.com>
    <hnbga4$bl2$4@nemesis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: nanajuushi.ipartners.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1268391412 77536 157.25.157.219 (12 Mar 2010 10:56:52
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 12 Mar 2010 10:56:52 GMT
    In-Reply-To: <hnbga4$bl2$4@nemesis.news.neostrada.pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2263595
    [ ukryj nagłówki ]

    Tomasz Pyra pisze:
    > choczsz pisze:
    >> On 11 Mar, 11:26, LEPEK <n...@n...net> wrote:
    >>> Jeśli szarpnięty w panice do góry - nie, to nie jest bezpieczne: tył
    >>> będzie chciał koniecznie zamienić się z przodem, a przy niekorzystnych
    >>> warunkach w połowie zamiany dach przejmie inicjatywę i zechce prowadzić
    >>> będąc jak najbliżej asfaltu. A potem...
    >>
    >> Co za bzdury wypisujesz....
    >> Jakim cudem zablokowane tylne kola moga chciec wyprzedzic przod?
    >
    > Ano takie cuda - wbrew temu co mogłoby się wydawać jednoczesne stałe
    > napędzanie przodu i hamowanie tyłu zamiast stabilizować pojazd,
    > spowoduje utratę kontroli praktycznie nie do opanowania.

    Z tym napędzaniem to bym się nie rozpędzał :) Napędzanie może
    ustabilizować pojazd. Zobacz na rys. i wyobraź sobie co się stanie
    jeśli koło przednie nie będzie swobodne tylko zacznie ciągnąć
    w przód, coraz silniej.
    http://img138.imageshack.us/img138/8973/hamowaniemot
    o.jpg

    Siła na kołach przednich się nie zmieni (przy uproszczonych
    założeniach "szkolej" siły oporu) ale zmieni się jej kierunek
    a zatem i ramię siły, w pewnym momencie r1 spadnie poniżej r2
    i pojazd przestanie się obracać. Dodatkowo, wystarczy lekki
    ruch kierownicą żeby regulować moment obracający jak się chce.

    --
    Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
    z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
    gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: