-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipartne
rs.pl!not-for-mail
From: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: toyota po raz kolejny
Date: Fri, 12 Mar 2010 11:58:35 +0100
Organization: GTS Energis
Lines: 31
Message-ID: <hnd6lk$2bn0$1@news2.ipartners.pl>
References: <hnafc1$h2e$1@inews.gazeta.pl> <4...@n...home.net.pl>
<e...@i...googlegroups.com>
<hnbga4$bl2$4@nemesis.news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: nanajuushi.ipartners.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news2.ipartners.pl 1268391412 77536 157.25.157.219 (12 Mar 2010 10:56:52
GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: 12 Mar 2010 10:56:52 GMT
In-Reply-To: <hnbga4$bl2$4@nemesis.news.neostrada.pl>
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2263595
[ ukryj nagłówki ]Tomasz Pyra pisze:
> choczsz pisze:
>> On 11 Mar, 11:26, LEPEK <n...@n...net> wrote:
>>> Jeśli szarpnięty w panice do góry - nie, to nie jest bezpieczne: tył
>>> będzie chciał koniecznie zamienić się z przodem, a przy niekorzystnych
>>> warunkach w połowie zamiany dach przejmie inicjatywę i zechce prowadzić
>>> będąc jak najbliżej asfaltu. A potem...
>>
>> Co za bzdury wypisujesz....
>> Jakim cudem zablokowane tylne kola moga chciec wyprzedzic przod?
>
> Ano takie cuda - wbrew temu co mogłoby się wydawać jednoczesne stałe
> napędzanie przodu i hamowanie tyłu zamiast stabilizować pojazd,
> spowoduje utratę kontroli praktycznie nie do opanowania.
Z tym napędzaniem to bym się nie rozpędzał :) Napędzanie może
ustabilizować pojazd. Zobacz na rys. i wyobraź sobie co się stanie
jeśli koło przednie nie będzie swobodne tylko zacznie ciągnąć
w przód, coraz silniej.
http://img138.imageshack.us/img138/8973/hamowaniemot
o.jpg
Siła na kołach przednich się nie zmieni (przy uproszczonych
założeniach "szkolej" siły oporu) ale zmieni się jej kierunek
a zatem i ramię siły, w pewnym momencie r1 spadnie poniżej r2
i pojazd przestanie się obracać. Dodatkowo, wystarczy lekki
ruch kierownicą żeby regulować moment obracający jak się chce.
--
Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.
Następne wpisy z tego wątku
- 12.03.10 12:13 Jakub Witkowski
- 12.03.10 12:27 MadMan
- 12.03.10 13:43 Axel
- 12.03.10 13:52 Jakub Witkowski
- 12.03.10 14:55 MadMan
- 12.03.10 15:46 MadMan
- 12.03.10 16:22 kakmar
- 12.03.10 18:38 Tomasz Pyra
- 12.03.10 18:54 Tomasz Pyra
- 12.03.10 18:57 Tomasz Pyra
- 12.03.10 19:00 Tomasz Pyra
- 12.03.10 19:05 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Najnowsze wątki z tej grupy
- droga laweta
- Co tam się odpierdala w tej Warszawie?
- skąd się biorą tacy debile?
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
Najnowsze wątki
- 2024-11-27 Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- 2024-11-27 Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- 2024-11-28 droga laweta
- 2024-11-28 Co tam się odpierdala w tej Warszawie?
- 2024-11-28 skąd się biorą tacy debile?
- 2024-11-28 JDG i utylizacja sprzetu
- 2024-11-27 Identyfikacja układ SO8 w sterowniku migających światełek choinkowych
- 2024-11-28 Katowice => Technical Artist <=
- 2024-11-28 Katowice => Technical Artist <=
- 2024-11-28 Bydgoszcz => QA Engineer <=
- 2024-11-28 Zielona Góra => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-11-28 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2024-11-27 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-11-27 Zielona Góra => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-27 Warszawa => Senior Java Developer <=